וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: אמה של ג'יזל בונדשן נפטרה בגיל 75

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 11:56

בשורות עצובות מצד חיי דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל, לאחר שנודע כי אמה וניה נונמאכר הלכה לעולמה בגיל 75. וואלה! סלבס מתאבלת

ערוץ החדשות של ברזיל GZH דיווח כי נונמאכר נפטרה ביום ראשון האחרון, לאחר מאבק במחלת הסרטן, מסוג שאינו ידוע לציבור הרחב. על פי הדיווחים ברשתות, אמה של הדוגמנית אושפזה בבית החולים מוינהוס דה ונטו, בפורטו אלגרה בברזיל, לטיפול ביום שישי.

"בית החולים מוינהוס דה ונטו מכריז על מותה של וניה מריה נוננמאכר בונדשן ביום ראשון 28.1.24 עקב מחלת הסרטן בגיל 75, לאחר שאושפזה בבית החולים ב-26 בינואר", כך הודיעה דוברות בית החולים בידיעה שנחתמה על ידי ארבעה רופאים והגיעה לערוץ החדשות המדובר.

נוננמאכר הייתה אם לשש בנות: רפאלה, גרזיאלה, גבריאלה ורקל, יחד עם ג'יזל ואחותה התאומה, פטרישיה ומילאה תפקיד חיוני בהזנקת הקריירה של בנותיה על ידי רישום ג'יזל, פטרישיה וגבריאלה לקורס דוגמנות. בסוף הקורס, השלישייה זכתה בטיול לריו דה ז'נרו, שם התגלתה בונדשן על ידי ניהול מודל עילית - השאר כבר היסטוריה.

מוקדם יותר החודש חשפה בונדשן שהבעיות הבריאותיות המתמשכות של אמה העניקו לה השראה לשנות ולשדרג את התזונה האישית שלה: "אני רוצה לחיות הכי הרבה זמן בהרגשה הכי טובה שאני יכולה, אבל כדי שאוכל להשיג את זה, אני צריכה לקבל החלטות היום", הסבירה להארפר'ס בזאר.

וואלה! סלבס נרשמה לקורס דוגמנות כדי לעבוד על היציבות שלה, אך לצערה לא הצליחה לעמוד בסטנדרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully