וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה המוגזמת שהרימה פריס הילטון ליום הולדתו של בנה הבכור

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 21:52

אם יש מישהי שיודעת לחגוג היא אחת מהיורשות לבית רוטשילד, פריס הילטון, שהרימה לבנה הבכור יום הולדת שנה שהוא אמנם לא יזכור, אך יחרט במוחם של כל המוזמנים והצופים מהסטורי. וואלה! סלבס עלה לה

אם יש משפחה ששווה להיוולד לתוכה היא משפחת רוטשילד לדורותיה, ואם תרצו אמא מגניבה באמת הבחירה הברורה מאליו היא כוכבת הריאליטי פריס הילטון, שבדיוק חגגה לבנה הבכור פיניקס את יום ההולדת הראשון שלו אחרי שנה שלמה ואחותו קטנה, לונדון, שנוספה ממש לא מזמן וגם הייתה נוכחת באירוע המרגש.

נושא המסיבה המושקעת היה שחייה מתחת לים והתקיימה בבית המשפחה שהחצר האחורית שלו הפכה לעולם דמיוני וקסום מתחת למים. חלק מהאורחים שהגיעו היו גם אנשים מיוחסים מאוד כמו מנחת הטלוויזיה קלי אוסבורן, הזמר לאנס באס והשחקנית רומר וויליס.

"ביליתי את כל חיי בלערוך ימי הולדת לאנשים אחרים", סיפרה מאמא הילטון בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה והזכירה את חיית המסיבות שהיא הייתה לפני שהפכה לאשת משפחה, "לעשות את זה עכשיו לכבוד הילד שלי זה זיכרון כל כך מיוחד בשבילי", הודתה הכוכבת והוסיפה: "אני יודעת שהוא רק בן שנה אבל כל ההורים גם נוכחים ויהיו גם ילדים קצת יותר גדולים. זה יהיה כיף לכל הגילאים".

וואלה! סלבס מגיעה למסיבות יום הולדת בידיים ריקות ועם ציפייה לעוגה ולאוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully