וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספר מתעצבן": האם השיער של דונלד טראמפ משתנה בגלל מצב רוחו?

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 19:37

יש שיגידו שהשיער של דונלד טראמפ הוא אחת מתופעות הטבע המזעזעות שקיימות אך אולי בכלל מדובר ביצור חי בהתחשב בעובדה שלפעמים נראה שיש לו חיים משלו. אך האם השיער שלו באמת משתנה בגלל מצב הרוח שלו? וואלה! סלבס קצוות מפוצלים

שנת הבחירות ממשיכה לספק כותרות הזויות, בעיקר על נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. אם נזיז את תשומת הלב רגע מכך שחבר המושבעים הכריע אתמול (שבת) שישלם 83.3 מיליון דולר לעיתונאית, אי. ג'ין קרול, שהכחיש שאנס בשנות ה- 90, נוכל גם להתמקד בדברים שהוא יעדיף שנתמקד בהם, כמו צבע השיער שלו.

אחרי הופעתו של הנשיא לשעבר בבית המשפט במנהטן לכבוד ההכרעה בתיק שהתקיים נגדו, עלו גם קולות נוספים מעבר לאלה שנגעלו ממעשיו של איש העסקים, והם בחרו להצביע דווקא על צבע השיער שלו שהשתנה מבלונד לגוון יותר כתום והצליח להפתיע את אלה שאכפת להם מצבע השיער של האיש שרבים ברשתות החברתיות השוו בעבר לאומפה לומפה. נו, כמו מהסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד".

מקורב בסביבתו של טראמפ סיפר ל- Page Six: "מעצב השיער שלו התעצבן עליו אבל אסור לו להראות את זה. טראמפ לא מסוגל לשבת בשקט והוא צריך לעשות את זה למשך שלושים דקות אחרת צבע השיער שלו לא תופס. החברים אומרים שהוא כל כך חסר סבלנות שהוא נותן לסטייליסט 30-45 דקות. הם צריכים לשמור על צבע השיער שלו עקבי".

"ככל שהוא נותן להם פחות זמן ככה השיער שלו נראה יותר כתום ולא מספיק להגיע לגוון הבלונדיני שהיה לו בשנותיו הצעירות יותר", נראה שמשרות אמון לא ממש עוזרות לדברים לא לדלוף, אולי הגיע הזמן לספר גם לשרים שלנו.

וואלה! סלבס ניסתה לצבוע את השיער לבלונדיני ויצא לה בטעות ירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully