וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאובחנה עם דלקת קרום המוח: התקרה בביתה של אלין כהן קרסה

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 10:00

אושיית הרשת ואשת העסקים אלין כהן עברה ימים לא פשוטים בלשון המעטה. רק בשבוע שעבר היא אושפזה בבית החולים ואובחנה עם דלקת בקרום המוח ואם זה לא מספיק גם התקרה בביתה, בחדר של אחיה, נפלה. וואלה! סלבס בלי עין הרע

נפילת התקרה בבית של אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
נפילת התקרה בבית של אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם
נפילת התקרה בבית של אלין כהן/אינסטגרם. צילום מסך

לא ברור מי עשה את העין על משפחת כהן אבל אולי הגיע הזמן להפסיק כי לאחרונה הצרות באמת הגיעו אליהם בצרורות. הכל התחיל בשבוע שעבר (ה') אחרי שדווח ברחבי מדורי הרכילות בארץ על אשפוזה של אושיית הרשת אלין כהן והאבחון שקיבלה לדלקת קרום המוח.

ביום שלאחר האשפוז המלחיץ, בזמן שאלין עדיין בבית החולים, העלתה אמה של הכוכבת, מירי כהן, סטורי בו סיפרה על תקרית מפחידה נוספת שעברה המשפחה: "אני כרגע רועדת מלחץ, הגעתי הביתה לבשל לאלין קציצות דגים שכל כך בא לי ולהכין חמין וחיטה וקצת קינוחים כי גם ככה כולם אוכלים אצל גילי ומתן. אמא שלי הגיעה לעזור לי, מתן היה למטה, יורי בחדר, אוריאן בחדר וליאן יצא לחדר כושר (למזלי)".

"ואז קול רעש עוצמתייי כמו טיל או ברק, כולם פה בלחץ, כל אחד דאג לשני וצעק אם הכל בסדר, ואז", השאירה מירי את העוקבים במתח עד שהעלתה את הסרטון של סיבת הרעש, קריסת התקרה חדרו של אחיה של אלין: "הגג בחדר של ליאן נפל בדיוק איפה שליאן יושב כל היום ולומד. הרעש היה נוראייי חשבתי טילים. ואז התחלתי לצעוק לכולם ולראות שכולם בבית בסדר. ותודה להשם שליאן לא בבית ואף אחד לא בחדר שלו".

אלין כהן מסבירה על דלקת קרום המוח. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן מסבירה על דלקת קרום המוח/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי האבחון הלא פשוט וקריסת הגג, העלתה אלין לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה מסר לכל הדואגים והדואגות: "היי אהובים שלי, ימים לא פשוטים עוברים עליי, אובחנתי עם דלקת קרום המוח ואני מאושפזת בבית חולים. אני מקבלת טיפול ומוקפת במשפחה שלי ובאנשים שאני אוהבת, ונמצאת במגמת שיפור. תודה לכולם על ההודעות והדאגה הגדולה, אוהבת אתכם מאוד ושוב פעם, מודה לכם. שבת שלום".

הכוכבת הסבירה קצת יותר על ההליך שעברה אחרי הוקרת התודה: "כחלק מהבדיקות שהייתי צריכה לעשות כדי לאשר סופית שזה דלקת קרום המוח עברתי ניקור מותני, ניקור מותני היא בדיקה שבה מוציאים דגימה מהנוזל המוח-שדרתי (CSF) שמקיף את המוח וחוט השדרה".

בסיום ההסבר הגרפי על הבדיקה הלא פשוטה שעברה, הוסיפה אושיית הרשת: "הבדיקה מלווה בהמון סיכונים והיא גם מאוד כואבת ולא פשוטה פיזית ונפשית. הלחץ במוח משתנה בעקבות הבדיקה לכן הכאבי ראש מתעצמים ואני מאוד מסוחררת וכדי למנוע זיהומים אסור לי ללכת אז אני כרגע על כיסא גלגלים או פשוט שוכבת. אני לוקחת נוזלים ומשככי כאבים ואני במגמת שיפור ברוך השם! תודה לאל שדלקת קרום המוח היא ויראלית ולא חיידקית!".

אלין כהן מסבירה על דלקת קרום המוח 2. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן מסבירה על דלקת קרום המוח 2/צילום מסך, אינסטגרם

גם אלין וגם אמה, מירי, סיפרו בחשבונות האינסטגרם שלהן והזכירו שלא מדובר בפעם הראשונה שהכוכבת מקבלת את האבחנה הזאת: "הכאבי ראש התחילו ביום ראשון וביום שני בבוקר היה לה יום צילום והכאבים לא פסקו. אבל חשבנו שזה כאבי ראש רגילים ונתתי לה תרופה. היא התעקשה ללכת ליום צילום ולא לבטל! והיא הייתה אלופה".

"אבל כשאנחנו מסתכלים על הצילומים אפשר לזהות כמה היא סבלה ושתקה. בערב זה החמיר והיא התחילה להקיא, לא הייתי מוכנה לקחת סיכונים למרות שהיא לא רצתה. לקחנו אותה לבית חולים, אחרי בדיקת סי טי ראש ובדיקות דם גילו שיש לה מדדי דלקת גבוהים ואז עשו לה דיקור מותני והגיעה האבחנה. למזלנו זו דלקת קרום המוח ויראלית ולא חיידקית", סיכמה האם המודאגת בסרטון ההסבר שהעלתה לסטורי. החלמה מהירה.

וואלה! סלבס ישבה על כיסא גלגלים ונתקעה בו אחרי שלא הצליחה לחלץ את היריכיים במשך שבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully