וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התיעוד של התקרית המביכה: אסי ועדי בוזגלו מגיבים להאשמות

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 22:09

הרשת סוערת מאז שעות הבוקר בעקבות התיעוד של זוג כוכבי הריאלטי אסי ועדי בוזגלו, שצולמו בזמן ויכוח קולני עם עובדת המכס בשדה התעופה, שנגרר במהירות לקללות, איומים ואף תלונה במשטרה. מה היה להם להגיד על כך? וואלה! סלבס הישראלי המכוער

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו. רפי דלויה
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו/רפי דלויה

תיעוד מביך של זוג כוכבי הריאלטי אסי ועדי בוזגלו במהלך מריבה קולנית מאוד עם עובדת מכס פורסם הבוקר (ה') ומאז הצליח לעורר לא מעט סערה ברשת. השניים תועדו במהלך ויכוח שנראה שיצא לגמרי משליטה, לאחר שהשניים השמיעו קללות ואיומים כנגד העובדת, מה שהוביל להגשת תלונה כנגדם במשטרה.

הזוג הנשוי, כזכור, חזר בתחילת השבוע מחופשה בחו"ל ונעצרו במכס לאחר שהתגלתה ברשותם שקית שהכילה תיק ממותג יוקרה. לאחר שהתבקשו לשלם מיסים וקנס כספי, התפתחה מהומה בעקבות טענה של בוזגלו כי מתנכלים לו וכי תמיד מעכבים אותו במכס. המריבה המכוערת התפתחה במהירות לקללות מצדם של השניים, ועדי תועדה כשהיא אומרת לעובדת המכס, בין היתר, "תבדקי עם מי יש לך עסק. תקראי לזה איום, תבדקי אחרי זה שאת יוצאת מפה מה יקרה" ולא שכחה להוסיף קללות כמו "טיפוס", "קופה" ו-"ילדה שקיבלה כאפה בבית הספר".

אחרי שהתיעוד חרך את הרשת השניים החליטו להגיב לדברים בחשבונות האינסטגרם שלהם. בסטורי שהעלה אסי הוא כתב: "ביממה האחרונה התפרסמו שני סרטונים שלי ושל אשתי אשר צולמו ככל הנראה על ידי בעלי תפקיד והופצו ברשת. כמו בכל פרסום מגמתי, גם כאן רואים רק מנקודה מסויימת וחבל".

אסי בוזגלו מגיב על התקרית במכס. אינסטגרם, צילום מסך
אסי בוזגלו מגיב על התקרית במכס/צילום מסך, אינסטגרם

"אין ספק שכל האירוע יצא מעט מפרופורציה. אני ואשתי מוקירים את עבודת כלל בעלי התפקידים הציבוריים וככל שמישהו נפגע, אנו בהחלט מצרים על כך. שיהיה לכל בית ישראל שבת שלום ומבורך", סיכם בוזגלו. גם עדי העלתה סטורי עם נוסח זהה לזה של בעלה, והשניים העלו סטורי זהה נוסף בו נכתב: "כל ניסיון שיש לנו בחיים זה אומר שאבא שבשמיים רוצה להרים אותנו לגבהים, אל תיפלו וה' ידאג לכם לטוב ביותר. תודה על הכל תמיד".

וואלה! סלבס גרמה למהומה אחרי שהשליח של הפיצה איחר בדקה והגיע ללא לחם שום כפיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully