וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טו הוט טו הנדל: קלואי קרדשיאן מציגה ביקיני קטנטן

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:25

וייב 'אשת המאפיה' שבשנייה הפכו המקסימים ברשתות החברתיות ללוק סלאטי, בחסות האחות השלישית לבית משפחה קרדשיאן. אז קפוא כאן או מה? לא הבנו. וואלה! סלבס דלקת ריאות

יום נוסף ושגרתי אצל הסיס השלישית למשפחת קרדשיאן. יום בהיר בו קלואי החליטה לדגמן עבור 310 מיליון עוקביה את אסתטיקת "אשת המאפיה", בעודה עומדת בקור על רקע לבן ומושלג לסדרת צילומים לחשבון האינסטגרם. מה זה אומר אשת מאפיה אתם שואלים? פשוט מאוד, פרוות, פרינטים של בעלי חיים, תכשיטי וינטג' ובעיקר אטיטיוד מתוחכם עם קריצה סקסית.

נראה שגברת קיי הלכה על כל הקופה במעיל פרווה אוברסייז (מלאכותי תנשמו), כובע שחור דרמטי ופרוותי גם הוא ומתחת? פיס מינימלי. סט ביקיני מונוגרמי מבית גוצ'י בשווי 820 דולרים ולא פחות חשוב - מגפי שלג שחורים שמא תתקרר חלילה. סט שעלה לצד הטייטל שהוסיפה: "נותנת וייבים של אשת מאפיה... אשת מאפיה מזויפת כמובן".

שישיית התמונות לא עברו באהלן אהלן אצל העוקבים, אמנם יש את אלו שעפו עליה: "קוקו בעידן המאפיה שלה, אני פה בשביל זה", וגם הגיס לשעבר סקוט דיסיק: "2 הוט 2 הנדל", אך גם צד ההורדות נכח בעוצמתיות שלא ניתנת לפספוס. תגובות כמו: " נותנת וייבים של היפותרמיה", "מקווה שלפחות זו לא פרווה אמיתית. אבל בהתחשב בכך שהם לא שמים זין חוץ מעל עצמם אני מפחדת שזה אמיתי!!!!" וגם: "אנשים עשירים עושים דברים של אנשים עשירים (aka כלום)".

וואלה! סלבס ניסתה לסגור סקי בצרפת אבל עוד לא מצאה חליפת סקי שתכיל אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully