וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקסית מתמיד": ניקול קידמן מפילה לסתות בתמונות חדשות

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:16

השחקנית הוותיקה בת ה-56 הצטלמה בהלבשה תחתונה למגזין ווג האוסטרלי, והציגה גזרה מרשימה בצילומים מטורפים כמו שרק היא יודעת. וואלה! סלבס מאוהבת

כשוואלה! סלבס תהיה גדולה, אחד החלומות שלה הם ללא ספק להראות כמו השחקנית הוותיקה ניקול קידמן. השחקנית בת ה-56 הצטלמה לגיליון החדש של מגזין ווג היוצא באוסטרליה, והצליחה להפיל לא מעט לסתות בזכות המראה שלה, כמובן.

קידמן, שהצטלמה בין היתר בהלבשה תחתונה וכשנחש כרוך סביב צווארה, סיפרה בראיון למגזין על תחילת הדרך שלה ואל שנות נעוריה: "נדחקתי אל עולם המבוגרים, הכל קרה בגיל מאוד מוקדם. אבל גם לא נהרסתי מזה". השחקנית סיפרה שאמה אף פעם לא עצרה אותה מלחקור ולהתנסות בדברים, אבל גם תמיד הזהירה אותה ש"לא לאבד את הראש". בנוסף סיפרה איך אבא שלה היה גורר אותה ממועדוני הלילה בשעות הקטנות של הלילה: "אנשים היו אומרים 'מי זה?!' וזה היה אבא שלי שהופיע תמיד כדי לגרור אותי הביתה".

הצילומים האלו מגיעים רק כמה שבועות אחרי שמקור המקורב לשחקנית סיפר ל-DailyMail על כך שהיא "מרגישה סקסית מאי פעם להיות מעל גיל 50 עם מראה העור שלה - והמעריצים האמיתיים שלה מוחאים לה כפיים על כך. ניקול יודעת מה אנשים אומרים והיא הולכת להמשיך לפרוץ את הגבולות עם בחירות התלבושת שלה כי היא מאמינה שחשוב לנשים להיות גאות בגוף שלהן", אמר המקור ונראה שלגמרי צדק לפי התמונות שפורסמו כאמור בווג.

וואלה! סלבס שומטת לסתות בכל פעם שאנשים רואים את גודל מנת ההמבורגר מלאת התוספות שהיא מזמינה בכל מסעדה שהיא מגיעה אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully