וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת 'ריקוד מושחת' חושפת מה באמת עומד מאחורי הריקוד האייקוני

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 15:30

מהציטוטים ועד ריקוד ההרמה האייקוני של ג'ניפר גריי ופטריק סווייזי - בודדים אלו שלא מכירים את הסרט שהפך לקאלט. עכשיו, בייבי חושפת את הסוד העומד מאחורי ההרמה הגרנדיוזית. וואלה! סלבס פוינט-פלקס

ריקוד מושחת. Dirty dancing, Giphy
nobody puts baby in the corner/Giphy, Dirty dancing

מומחים לריקודים אנחנו לא, בטח כשמדובר בתנועות חדות והרמות באוויר וואלה! סלבס יודעת היטב את מקומה. מי שטענה משהו דומה זו השחקנית ג'ניפר גריי, רובכם ודאי תזכרו אותה כבייבי האוזמן מהלהיט "ריקוד מושחת" ("אף אחד לא שם את בייבי בפינה" זוכרים?) בנוגע לריקוד הידוע לצד פטריק סווייזי לצלילי "The time of my life".

לפי מה שמספרת, מסתבר שאף אחד לא צריך לנסות את ההרמה הגרנדיוזית ללא נוכחתו של השחקו פטריק סווייזי, שמת מסרטן הלבלב ב-2009 רק בגיל 57. "פטריק הוא היחיד שבאמת כל אחד צריך לנסות את זה איתו, כי הוא היה רקדן בלט כל כך טוב", אמרה ג'ניפר ל-E! News, "הוא היה כל כך חזק והיה ממש רגיל להרים נשים. עד סוף הסרט, סמכתי עליו לגמרי".

ריקוד מושחת. מתוך הסרט "ריקוד מושחת", מערכת וואלה!
עם גבר כזה איך לא תעופי באוויר מאמי/מערכת וואלה!, מתוך הסרט "ריקוד מושחת"

מסתבר שהפעם היחידה שבה ג'ניפר ביצעה את ההישג המסובך עם סווייזי, הייתה כשהם צילמו את סצנת האגם האייקונית. "מאז אף פעם לא חזרתי על זה, לא יכולתי להשאיר פתח להתקף פאניקה. אם אי פעם ניסיתם את זה, הייתם מבינים מה זה אומר לעשות את זה", הסבירה השחקנית, והוסיפה בצחוק כי "לא הייתה לה ברירה" אלא לעשות את ההרמה בשידור חי כשהגיע הזמן לצלם את הסצנה.

למרות האזהרה של בייבי הבוגרת, כוכבים רבים שיחזרו את העילוי של הצמד מאז יציאתו בסרט ב-1987, גם בעיבוד המחודש לסרט ב-2017 וגם ריאן גוסלינג כשהרים את אמה סטון ב"טיפש, מטורף, מאוהב" ובדיוק כמו ג'ניפר, לסטון היו הסתייגויות מהפעלול ומספרת: "ידעתי שאנחנו הולכים לעשות את ההרמה של ריקוד מושחת, אבל לא ידעתי שיש לי פוביה מזה שמישהו ירים אותי מעל ראש", והוסיפה שהיא "שכבה בוכה" לאחר ההרמה.

וואלה! סלבס לא עלתה על רחבת הריקודים מאז שניסתה לעשות ברייקדאנס בגיל 17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully