וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא אמר: קניה ווסט לא יכול לאכול בגלל בעיה בריאותית חדשה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 12:43

הראפר השנוי במחלוקת, קניה ווסט, אמנם שילם יותר מ-3 מיליון שקלים על שיניים מטיטניום, אך הוא ממש לא ציפה לבעיה הבריאותית שעלולה להתפתח בגופו בעקבות הצעד הקיצוני. וואלה! סלבס נוגסת

עוד לא עבר שבוע מאז ששמענו על המהלך ההזוי והמפוקפק של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, שהחליט לעקור את כל השיניים שלו ולהחליף אותן בשיניים מטיטניום בהשראת הנבל האהוב עליו מסדרת הסרטים של ג'יימס בונד "Jaws" (מלתעות), וכבר מתברר שהמהלך, כצפוי, לא היה בדיוק מעשה חכם.

ווסט עלול למצוא את עצמו מאבד את היכולת ללעוס ולאכול בגלל שהתותבות החדשות עשויות לייצר בעיות חניכיים קשות ומכאיבות במיוחד, כך סיפרו מומחים ורופאי שיניים ל- Mirror: "בהתבסס על התמונות שקניה פרסם לא אמורה להיות לו היכולת לאכול כמו שצריך בגלל שחסרות לו השיניים שמסייעות ואחראיות ללעיסה", סיפר ד"ר רובינשטיין.

אם זה לא נשמע לכם מספיק גרוע, רופא השיניים הוסיף והזהיר גם מבעיות נוספות: "יכול להתפתח שם זיהום בקלות מאוד". הדברים האלה העלו חששות רבות ותהיות האם באמת מדובר בהחלטה סופית: "השינוי אמיתי והשיניים קבועות", הדגיש מקורב אל הראפר.

אחרי פרסום הידיעות על השינוי הקיצוני מקורבים נוספים אליו התגאו בשווי התותבות החדשות של הראפר המעורער: "הן יקרות יותר מיהלומים", סיפרו. ד"ר תומס קונלי הוא זה שאחראי ליצירה הזאת וגם הוא לא שכח לשחרר הצהרה: "זה היה תענוג לעבוד עם ווסט כל שלב בתהליך. החזון שלו לעיצוב אמנות ייחודית מתעלה על התקדמות השיניים. השילוב של החזון שלו עם מדעי השיניים יצרו מראה חדש ואפי!".

וואלה! סלבס הלכה לשיננית בשביל ניקוי שגרתי ויצאה משם אחרי שלוש עקירות.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully