וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרצוף שלכם: אווה מנדז מרימה לראיין גוסלינג על מועמדותו לאוסקר

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 10:58

אחרי ההכרזה על מועמדותו לאוסקר בעקבות 'ברבי', אווה מנדז עפההה על הגבר שלה ובצדק: "גאה בו מאוד", ויש לזה סיבה טובה מאוד. ואיך הגיב גוסלינג על כך שמרגו רובי נשארה מאחור? וואלה! סלבס 90-60-90

ריאן גוסלינג, אווה מנדז. GettyImages
עפההההה עליו/GettyImages

יום לאחר שראיין גוסלינג (43) פורסם כמועמד לפרס האוסקר על גילום "קן" בסרט "ברבי" לצד מרגו רובי, קפצה אשתו השחקנית אווה מנדז (49) בקריאות תמיכה בבן זוגה. השניים מנהלים זוגיות מספטמבר 2011, איתו הביאה לעולם שתי בנות ואין ספק שאם יש מישהי שצריכה לעוף על הגבר הזה חוץ מאיתנו - זו לגמרי היא.

בפוסט אינסטה פרסמה מנדז צילום מסך של כתבות שהעבירו ביקורת והטילו ספק ביכולתו לגלם את קן האייקוני לפני צאת הסרט לאקרנים, לצד תמונות שלו מתוך הסרט המצליח. "גאה מאוד בגבר שלי. הייתה כל כך הרבה שנאה ברגע שהוא לקח על עצמו את התפקיד הזה. הרבה אנשים ניסו לבייש אותו על שעשה את זה", כתבה אווה והמשיכה: "למרות כל הלעג של #NotMyKen והכתבות שנכתבו עליו, הוא יצר את הדמות המקורית, המצחיקה, שוברת הלב, עכשיו אייקונית ולקח אותה כל הדרך אל האוסקר".

המועמדות של גוסלינג לגלם את קן - אחת משמונה מועמדויות בסך הכל שקיבל הסרט 'ברבי' לאוסקר ה-96, מסמנת את הפעם השלישית בקריירה שלו שהוא זוכה להכרה על ידי האקדמיה, לאחר תפקידיו בחצי נלסון ב-2006 וב'לה לה לנד' ב-2016.

השחקן המסוקס הגיב למועמדותו ובין היתר הביע אכזבה מכך שגם הקולגה לסרט מרגו רובי וגם הבמאית שלהם גרטה גרוויג לא היו מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר או הבמאית הטובה ביותר. "שום הכרה לא תהיה אפשרית לאף אחד בסרט בלי הכישרון, החוצפה והגאונות שלהם", אמר ריאן לחדשות E!. "להגיד שאני מאוכזב מכך שהן לא מועמדות בקטגוריות שלהן יהיה אנדרסטייטמנט. כנגד כל הסיכויים בלי שום דבר מלבד זוג בובות חסרות נשמה, בלבוש דל ולמרבה המזל, הן הצחיקו אותנו, הן שברו את הלב שלנו ועשו היסטוריה".

וואלה! סלבס משתדלת להרים לגבר שלה, היא רק צריכה למצוא אחד כזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully