וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרות בד"ץ? לא תאמינו כמה עלתה הארוחה המוזרה של דיוויד בקהאם

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 15:09

כשכדורגלן העבר דיוויד בקהאם ישב לאכול במסעדה היוקרתית הוא אמנם ציפה לאוכל המשונה והיקר מאוד שהזמין, אבל אף אחד וודאי לא יכל לצפות שיאכילו אותו בכפית כמו תינוק. כן, כולל הסינר. וואלה! סלבס תמנונית

הסטורי של דיוויד בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דיוויד בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

לפעמים זה מרגיש כאילו לעשירי העולם נגמר על מה לבזבז את הכסף שלהם והם מצליחים להפתיע ברכישות מוזרות ומשונות כל פעם מחדש. הפעם זהו כדורגלן העבר דיוויד בקהאם שסעד ב- Botafumeiro בברצלונה ונהנה מפרי ים יוקרתי בשם פרסבס.

כדי להעלות את חווית האכילה רמה, מי שיצא במיוחד כדי לדאוג שבקאהם יאכל כיאה לאדם במעמדו היה מנהל המקום. אחרי שכדורגלן העבר שם על עצמו מגבת שהייתה בתפקיד הסינר המנהל לקח על עצמו את תפקיד האווירון. רק כדי לסבר את אוזניכם חצי קילו של פרסבס יעלה לכם קצת יותר מ- 1,800 שקלים ובשביל מנה אחת תצטרכו להיפרד מכמעט 380 שקלים.

את ההאכלה עצמה אמנם לא שיתף בקהאם ברצף סטוריז בחשבון האינסטגרם שלו אתמול (ג'), אך הוא כן דאג לצלם ולהעלות קלוז אפ של המאכל היקר שהוכיח שלא כל הזהב נוצץ, כי את האוכל הזה אולי היה עדיף לאכול דווקא בחושך מרוב שהוא נראה לא מגרה: "פרסבס זה אחד הדברים שאני הכי אוהב לאכול שהם בעונה", כתב והוסיף: "כל כך טוב!".

וואלה! סלבס קיבלה קלקול קיבה אחרי שמרחה את חומוס פג תוקף בטורטיה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully