וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבגד בה: שרון אוסבורן חשפה שניסתה להתאבד בגלל אוזי

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 18:18

שרון ואוזי אוסבורן היו נשואים אחד לשנייה עד שהחליטו לפרק את החבילה אחרי שלושה ילדים, 33 שנות נישואים ותוכנית ריאליטי אחת בעקבות בגידה מצידו של הכוכב. עכשיו היא חשפה שהפרידה בזמנו הביאה אותה למקום אפל מאוד. וואלה! סלבס לומדת לעוף

שרון אוסבורן ואוזי אוסבורן. GettyImages, GettyImages
שרון אוסבורן ואוזי אוסבורן/GettyImages, GettyImages

הכוכבים שרון ואוזי אוסבורן היו אחד הזוגות היציבים של הביצה ההוליוודית. הם היו נשואים במשך 33 שנים והספיקו בשנים האלה גם להקים משפחה לתפארת ולהביא לעולם שלושה ילדים. אך הרעל של תעשיית הבידור נכנס גם לחייהם אחרי שאוזי בגד בשרון, מה שגרם לפירוק החבילה ולפרידה של השניים.

בתוכנית שלה, "Cut The Crap", היא סיפרה על הקשיים שחוותה בתקופה ההיא, אחרי שגילתה שהוא בגד בה במשך ארבע שנים דרך התכתבויות המייל שלו: "אני לא יודעת כמה כדורים לקחתי", הודתה והמשיכה: "חשבתי לעצמי 'הילדים כבר גדולים מספיק כדי לטפל בעצמם'. אז לקחתי מנת יתר ונעלתי את עצמי בשירותים. העוזרת ניסתה להיכנס כדי לנקות את החדר וראתה אותי", חשפה שניצלה ממוות ברגע האחרון.

הדיווחים על הבגידה התחילו לצאת לציבור במאי 2016 ושנה לאחר מכן שרון בעצמה הודתה שאוזי בגד בה עם מספר נשים: "היו שש מהן, חלק נערות רוסיות ואז המסאז'יסטית מאנגליה, המסאז'יסטית שלנו כאן והטבחית שלנו", אמרה בזמנו ל- Telegraph.

שרון אוסבורן ואוזי אוסבורן. GettyImages, GettyImages
שרון אוסבורן ואוזי אוסבורן/GettyImages, GettyImages

למרות כל הדברים הקשים שהעביר אותה, הכוכבת בסופו של דבר החליטה לסלוח למוזיקאי ומאז הם יחד. אחרי שחזרו אחד לזרועות השנייה ישב אוזי לשיחה כנה בשנת 2019: "כולם עושים טעויות. יש לי מזל שהיא הסכימה לקחת אותי חזרה. לפעמים אני יושב עם עצמי ותוהה מה לעזאזל חשבתי לעצמי? אני לא אבין למה זה קרה עד יום מותי".

וואלה! סלבס מזכירה לגולשיה שהם לא לבד. כל אדם שזקוק לסיוע נפשי, יכול לקבלו בעמותת ער"ן בטלפון 1201, או בסיוע אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully