וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מאמא: קייט מידלטון מצאה דרך עדכנית לשמור על קשר עם ילדיה

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 12:48

מצב בריאותה של הנסיכה מוויילס הצליח להדאיג רבים בעולם. מה שלא שכולם זוכרים שיש אחד (היי וויליאם) שנשאר כאב במשרה מלאה, בנוסף לשלושה ילדודס שמתגעגעים לאימוש. איך הם שומרים על קשר? וואלה! סלבס אמא דובה

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים/GettyImages, Max Mumby\Indigo

מאמא קייט ממש לא מזניחה את הבית בזמן החלמתה לאחר ניתוח הבטן המתוכנן והמדובר בשבוע שעבר וכעת הנסיכה שוהה במרפאה פרטית בלונדון, רחוק מילדיה. מידלטון הייתה הראשונה מבין שלושה מקרי בריאות בבית המלוכה הבריטי שנחשפו תוך שבוע, ביניהם גם מצבו של המלך צ'ארלס וגילוי הסרטן החוזר של שרה פרגוסון.

על פי דיווח חדש מפי מקורות מקורבים למשפחת המלוכה, הנסיכה מוויילס ממשיכה לשמור על קשר רציף עם ילדיה - הנסיך ג'ורג' (10), הנסיכה שרלוט (8) והנסיך לואי (5) הייישר ממיטת בית החולים. פרינס וילי שנשאר אבא במשרה מלאה לתקופה קצרה בביתם בווינדזור, מגיע לביקורים קצרים אצל קייט ועושה את החיבור בינה לבין הילדודס באמצעות פייס טיים, אוח נפלאות הטכנולוגיה.

"קייט אוהבת את לעשות פייס טיים לילדים כשהיא עובדת בחו"ל, אז אני בטוחה שהם יהיו בקשר קבוע כשהיא בבית החולים, והילדים ישמחו לראות אותה ברגע שהיא תהיה בריאה מספיק", כך מדווחת מומחית למשפחת המלוכה אמילי נאש למגזין Hello!.

מקורות נוספים מספרים על כך שלקייט יש תוכניות לעבוד ממיטת בית החולים (איפה ימי המחלה שלך גברת?) תחת עיניי הרופאים והאחיות עד לשבועיים-שלושה מיום הניתוח ולא תחזור לתפקידי המלוכה עד לאחר חג הפסחא.

וואלה! סלבס מתגעגעת לפעמים לשניצלים של אמא שלה, אבל מיד נזכרת במאמא עוף שמחכה לה במקפיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully