וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז חלקה תמונת ביקיני ישנה: "אני אף פעם לא אראה ככה יותר"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 12:34

השחקנית והזמרת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונת ביקיני שצולמה לפני למעלה מעשור, והתייחסה למראה הנוכחי שלה: "אני לא מושלמת אבל אני גאה בעצמי". וואלה! סלבס תמיד אישה

סלינה גומז. GettyImages
שלום גם לך! סלינה גומז/GettyImages

בשנים האחרונות, סלינה גומז הפכה לאחת הנשים המובילות בהוליווד בכל הנוגע לדימוי גוף חיובי ושיח פתוח על בריאות הגוף והנפש. אתמול (ג') השחקנית והזמרת חלקה בחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות בבגד ים, אחת מהן צולמה לפני למעלה מעשור ואחת מהחודשים האחרונים.

בתמונה שצולמה ב-2013, גומז לובשת ביקיני בהדפס זברה. "היום הבנתי שאני אף פעם לא אראה ככה יותר", כתבה. בתמונה העדכנית הוסיפה: "אני לא מושלמת, אבל אני גאה בעצמי. לפעמים אני שוכחת שזה בסדר פשוט להיות אני".

סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם
סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כעשרה חודשים סיפרה גומז שלמרות שהיא משדרת עסקים כרגיל ברשתות בכל הנוגע למשקל שלה ולתגובות שהיא מקבלת, המציאות מורכבת יותר: "לפעמים אני לא מפסיקה לבכות. המשקל שלי משתנה בגלל תרופות שאני נוטלת לטיפול בזאבת. אנשים נטפלים לדברים האלה, כאילו הם לא יכולים לחכות כדי להוריד לי את מצב הרוח. עברתי שיימינג רציני בגלל המשקל שלי.

שיקרתי. הייתי מפרסמת תמונות שלי וכותבת שהמשקל לא משנה, שאני מקבלת את עצמי בכל צורה וגודל. ובזמן שפרסמתי את התמונות, לא הפסקתי לבכות בגלל שתגובות כמו שאני קיבלתי לא מגיעות לאף אחד".

וואלה! סלבס לא לובשת ביקיני מתוך עיקרון. היא מבלה רק בחופי נודיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully