וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר: "אני מחפשת הורים למדינה שלנו"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:57

המשפיענית והשחקנית פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו התייחסה למצב המחריד בו המדינה נמצאת בחודשים האחרונים: "אנחנו לא אמורים להתרגל למלחמה". וואלה! סלבס שבורה

מאיה ורטהיימר. ניר פקין
גם אנחנו מודאגות. מאיה ורטהיימר/ניר פקין

החודשים האחרונים היו קשים במיוחד עבור כל אזרחי המדינה ובכל פעם שנדמה שהגענו לתחתית של חבית היגון, אנחנו מתבשרים על אסון חדש ונוראי.

אתמול (ג') פורסם כי 24 חיילים נפלו ברצועת עזה, 21 מהם באסון קריסת הבניינים. מאיה ורטהיימר חלקה עם עוקביה ברשתות החברתיות את התחושות שמלוות אותה, וכנראה שגם רבים אחרים, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל.

"מה זו המציאות המעוותת הזו שאנחנו נמצאים בה? מה יקרה מחר, נתרגל לימים כאלה? אנחנו לא אמורים להתרגל למלחמה. כמות המשפחות שמתפרקות בכל יום, שהחיים מפסיקים והשמיים נופלים ויש בור באדמה וחור בלב".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

ורטהיימר המשיכה וכתבה: "אנחנו הולכים ברחוב ויענו מחייכים, אבל מפחדים. מפחדים מטלפון, מפחדים לפתוח רדיו ולשמוע חדשות, מפחדים מדפיקה בדלת. הלב שלנו מרוסק, כל כך הרבה משפחות ואין מילים. ילדים, פרחים קטנים שנקטפו, הסרטונים של החיילים שממלאים את הרשת. 400 יתומים יש במלחמה הזאת, 400 יתומים. 400. אני רוצה שמישהו יגיד לי בבקשה שאנחנו לא יתומים. אני מחפשת הורים למדינה שלנו".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully