וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרה מנותקת": אליאב טעטי יוצא נגד השרה סטרוק ומביא הוכחות

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:05

מהדורות החדשות והרשתות החברתיות סערו אחרי דבריה של השרה אורית סטרוק, שטענה כי יש שרים שלא מצליחים לסגור את החודש. בתגובה, יוצא האח הגדול אליאב טעטי עלה למתקפה נגדה ולא שכח להביא קבלות. וואלה! סלבס פוליטית

אליאב טעטי השרה אורית סטרוק. ראובן קסטרו. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אליאב טעטי השרה אורית סטרוק/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו. אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי נגד השרה אורית סטרוק. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי נגד השרה אורית סטרוק/צילום מסך, אינסטגרם

בימים האחרונים הרשתות החברתיות סערו במיוחד בעקבות אמירות של שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, שטענה כי ישנם שרים שלא גומרים את החודש ואף "נאלצים להעזר בהורים", זאת לנוכח המשכורת המכובדת מאוד (מאוד) שאותם שרים מקבלים.

דבריה של סטרוק הגיעו לאחר שפורסמה התכתבות בינה לבין אלירן יעיש, מתמודד לשעבר בציונות הדתית שמתח ביקורת על מס מסויים שמתוכנן להכנס בתיקוני התקציב הקרוב ואמר: "עד מתי יעשקו את הציבור? מדוע שמישהו שנוסע כמה עשרות קילומטרים כדי להתפרנס בכבוד ישלם על כך?". השרה, שאמורה לעבוד למען הציבור, שלחה בתגובה תשובה קרה ומכעיסה: "פחות עין הרע - יותר ביקורת עניינית ובונה - אני מציעה להוריד את הטון המשתלח". אם זה לא הספיק, נוסף חטא על פשע ובראיון לכאן ב' אמרה: "אף שר לא מקבל משכורות שמנות, אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש".

מי שלא יכל לעבור בשתיקה על הדברים הוא יוצא האח הגדול, רואה חשבון במקצועו, אליאב טעטי שיצא למתקפה חריפה כנגדה בחשבון האינסטגרם שלו: "תקשיבי שרה מנותקת, שהלוואי ותעופי כמה שיותר מהר. אני עכשיו אסביר בדיוק למה את חרטטנית אם לא ה!!! חרטטנית. תתכוננו... אני שם פה תלושי שכר שלהם", טעטי הבטיח לעוקביו את ההוכחות וגם קיים את הבטחתו בתוספת של מידע מתסכל אף יותר.

הסטורי של אליאב טעטי נגד השרה אורית סטרוק 2. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי נגד השרה אורית סטרוק 2/צילום מסך, אינסטגרם

יוצא האח הגדול העלה תמונות של תלושי השכר שמקבלים השרים וכתב: "עכשיו תבינו, יש להם כ- 22 אלף שקל נטו בכיס (כי הם מרווחים כל כך הרבה שיש להם אחוז מס גבוה). אבל מה לא מספרים עוד... שיש הפחתות כסף שהן לא אמיתיות למעשה וזה נובע מחסכונות שהשרים מפרישים לעצמם מהשכר".

"זהו כסף ששייך להם ובעתיד הם יקחו את זה. לכן, יחד עם זה הם יכולים להגיע להכנסה אמיתית של כמעט 30 אלף שקל לכיס!!! אה, נראה לי אני יודע למה הם לא מסיימים את החודש, יש רולקס ברייטלינג לקנות ב-30 אלף. לא נורא- חודש הבא יש עוד 30 אלף", חתם טעטי בעקיצה.

וואלה! סלבס מרוויחה פחות מילד שמועסק במפעלים של שיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully