וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירוע לכבוד הלוחמים: מה גרם ליובל מעתוק לפרוץ בבכי?

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:12

ימים לא פשוטים ומלאים בבשורות קשות עוברים על כולנו מה שמעלה את הצורך לחזק את הלוחמים בחזית כמה שאפשר. במיוחד בשבילם, נבחרת סלבס מרשימה התגבשה לכבוד אירוע מרגש לאלה ששומרים עלינו בחזית, כחלק מפרויקט מיוחד וחשוב. וואלה! סלבס אין לי ארץ אחרת

יובל מעתוק עם החיילים. אור גפן,
יובל מעתוק עם החיילים/אור גפן
נטלי דדון עם החיילים. אור גפן,
נטלי דדון עם החיילים/אור גפן

את הבוקר הזה (ג') פתחנו בבשורה קשה מנשוא על נפילתם של 24 לוחמים שנפלו בהגנה על מדינת ישראל מפני האיום של ארגון הטרור הרצחני חמאס, שכבר מזמן הבנו שהוא יותר גרוע מדעא"ש. כדי לחזק את אלה שחווים את המלחמה בכל עוצמתה כרגע, החיילים האמיצים שבחזית שדה הקרב, התגייסה נבחרת מרשימה של סלבס מכל קצוות הביצה כדי להגיע ולהרים להם את המורל.

כך מצאו את עצמם זוכת האח הגדול יובל מעתוק, הדוגמנית טהוניה רובל, הקונדיטורית אור שפיץ, אושיית הרשת עינב בובליל, הזמר ליאור נרקיס ועוד רבים אחרים מגיעים ומגיעות לשמח את טובי בנינו מגדוד 411 שלא יצאו הביתה כבר יותר ממאה ימים ארוכים מאז שהתחילה המלחמה.

לפני שהגיעה הנבחרת הגדולה לערב שהוקדש ללוחמים, הם הגיעו לסיור בנגב המערבי כחלק מהיוזמה בהובלתן של ברכה שילת ושרון אדם, אמו של עומר אדם, "מסע מנהיגות לאחדות". בסיור הם שמעו סיפורים של מי שחוו את השבת השחורה בגופם וגם את סיפורו של המוזיקאי דניאל ווייס שהוריו נרצחו ב- 7 באוקטובר. בהמשך המסע של המשפיעניות בתוך הפרויקט החשוב, הן עתידות לצאת למסע הסברה בניו-יורק.

יובל מעתוק עושה על האש. אור גפן,
יובל מעתוק עושה על האש/אור גפן
ליאור נרקיס באירוע למען החיילים. אור גפן,
ליאור נרקיס באירוע למען החיילים/אור גפן

מי שעוד הגיעו לסיור היו כתבת חדשות 13, חן זנדר, שאיבדה את אחותה בטבח שהיה במסיבת הנובה והגיעה יחד עם אמה. בערב של אותו היום, במהלך ההופעה של נרקיס, נראה שכל היום הלא פשוט שעבר על מעתוק התנקז לרגע אחד והיא פרצה בבכי מול הבמה ועל פי הנוכחים שהיו במקום לקח לה כמה רגעים לפני שהצליחה לאסוף את עצמה ולחזור לשמח את החיילים שלנו.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully