וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תזד**ינו": הווידוי המלוקק של קית' מקנאלי רגע לפני ניתוח

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 12:52

ניתוח להסרת אבנים בכליות הביא את המסעדן המצליח לעורר זעם נוסף ברשתות, כשהחליט לתמוך בחברו הבמאי וודי אלן, בהמשך לפרשה על תקיפה מינית. מה הלו"ז אחי? וואלה! סלבס מותשת

וודי אלן, קית' מקנאלי. אינסטגרם keithmcnallynyc /Getty Images, GettyImages
מה הלו"ז אחי?/GettyImages, אינסטגרם keithmcnallynyc /Getty Images

מסתבר שיש רגעים בחיים שגורמים לך לשלשל רצף מילים מהפה, כאלה שעלולות לבוא עלייך מאוחר יותר בהפוך על הפוך. רגע כזה לקח לחסותו המסעדן הבריטי קית' מקנאלי, לפני שנכנס לניתוח להסרת אבנים בכליות בלונדון, כשהחליט לתמוך אינסטגרמית בבמאי וודי אלן בעקבות הפרשה בה הואשם על תקיפה מינית בבתו המאומצת בת ה-7.

פוסט קרוסלה שהעלה הציג רצף תמונות לבוש בפיג'מה הדקיקה של בית החולים, לצד תמונות נוף לא מרתקות במיוחד מהלוקיישן הסטרילי. לכל הטוב הזה נוסף כיתוב שהפך למחאת תמיכה בחברו הבמאי ה"תמים" לטענתו.

"הגעתי ללונדון בשבוע שעבר. לפני כמה לילות היה לי כאב נוראי בצד התחתון כשהלכתי לחדר מיון ב-06:00 בבוקר. הרופא ביקש דגימה (ממזר חצוף) והשתן שלי, הסתבר, היה בצבע חום סיינה שרוף. הרופא עשה לי אולטרסאונד וגילה אבן כליה בגודל 4 מ"מ בצינור השופכן הימני שלי. (הצינור הימני שעובר מהכליה שלי לשלפוחית השתן) כשהאבן זזה התחושה מייסרת", כך כתב מקנאלי.

תחושות הסוף ככל הנראה הביאו את המסעדן לסף חרדה ספק ציני, ספק לקקני, בו הכריז בקול גדול על תמיכתו בבמאי הידוע והוסיף: "מחר בצהריים אני הולך לעבור ניתוח לייזר כדי להסיר את האבנים בכליות. אם אני לא אצא מזה בחיים אני רוצה להגיד עכשיו FUCK OFF ובגדול לכל אלה שהעבירו עליי ביקורת באינסטגרם בזמן שהבעתי את תמיכתי בוודי אלן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

זו ממש לא הפעם הראשונה שקית' מקנאלי הולך נגד הזרם. בחודש אוקטובר האחרון הספיק לפלוט מספר משפטים שנראו כתמיכה מוצהרת בעזה ובארגון הטרור חמאס - דבר שגרם לגלי זעם ברשתות, בתוספת מתקתקה של מסעדנים שאיימו לא לדרוך יותר לעולם בעסקיו המצליחים של מקנאלי. כל הבאזז סביב הסיפור גרם לו לחזור בו מאמירותיו "אף פעם לא הכרתי או תמכתי בחמאס. כמו רוב האנשים, כל מה שאני רוצה הוא שלום במזרח התיכון", כך כתב כשפרסם את הודעת ההתנצלות.

וואלה! סלבס עפה על מסעדנים מצליחים, אבל לא נוגעת באנטישמיות מאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully