וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרי מנוח: למה המלכה קמילה נזפה במלך צ'ארלס?

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 11:31

אם לרגע חשבתם שלהיות המלך הכי מפורסם בעולם פוטר אותך מלקבל ביקורת על ידי האישה שלצדך, תחשבו שנית. על אף מצבו הרפואי המלך צ'ארלס השלישי סירב לנוח, וקיבל נזיפה מהמלכה קמילה. וואלה! סלבס חופשת מחלה

בווידאו: המלך צ'ארלס השלישי נכנס לארמון בקינגהאם/צילום: רויטרס

אולי תפתעו לגלות, אבל מתברר שגם כשאתה נמצא באחד התפקידים הבכירים והמפורסמים בעולם (גם אם זה לא כולל סמכויות של ממש), וממוקם לכאורה בראש השרשרת ההיררכית, עדיין יש מישהי אחת שתהיה אפילו מעליך. או כמו שאומר המשפט הידוע, מאחורי כל גבר מצליח, עומדת אישה חזקה.

כך גם במקרה של המלך צ'ארלס השלישי, שלאחרונה נודע כי הוא עתיד לעבור ניתוח בעקבות ערמונית מוגדלת, אך למרות המצב הרפואי הרגיש, המלך המשיך לעבוד כמעט כרגיל ולא בדיוק ישב לנוח. האשה שלצדו, קמילה, נזפה בבעלה וביקשה ממנו "להאט את הקצב", כך מדווחים היום (שלישי) אתרי הרכילות מהממלכה הבריטית.

כזכור, ההצהרה לגבי מצבו הבריאותי של המלך הגיעה זמן קצר מאוד לאחר שנודע כי הנסיכה קייט מידלטון, אשתו של יורש העצר וויליאם, עברה ניתוח בטן. שחרור ההצהרות בזו אחר זו תוך זמן קצר היה מקרה יוצא דופן, ועל פי הדיווח ב-Mirror המצטטים את המומחית המלכותית וההיסטוריונית ד"ר טסה דנלופ, מדובר היה במהלך אסטרטגי שנועד להגן על פרטיותה של מידלטון.

המלך צ'ארלס השלישי במופע המוזיקלי בטירת וינזור באנגליה לרגל הכתרתו. Yui Mok - WPA Pool, GettyImages
המלך צ'ארלס השלישי במופע המוזיקלי בטירת וינזור באנגליה לרגל הכתרתו/GettyImages, Yui Mok - WPA Pool

"ארמון בקינגהאם לא עושה דברים ספונטניות; פרסום הצהרה המכילה עניינים פרטיים על בריאותו של המלך מיד לאחר החדשות על ניתוח הבטן הגדול של הנסיכה מוויילס הייתה מכוונת. העיתוי נועד כדי להסית את תשומת הלב מהניתוח הגדול של כלתו, כמו כן, המידע הפרטי הנוגע לערמונית שלו נתן לציבור משהו אחר לחשוב עליו", כל על פי המומחית.

נדלופ הוסיפה: "אבל מעבר לאסטרטגיה הברורה הזו, אני מאמינה שהיה משהו נוסף. על ידי שיתוף חלק מהפרטים האישיים, ההצהרה של צ'ארלס שימשה להדגיש את היעדר כל פרט אמיתי בנוגע למצבה של קייט. ייתכן שהמלך המגונן גם אמר 'הנה,' יש לך קצת מידע עלי, אבל הרחיקו את עיניכם החטטניות מכלתי.' זה לצד זה, ההצהרות הן דוגמה טובה ליחסי ציבור מתואמים היטב. המשפחה המלכותית הייתה כאן מודרנית באופי השירות הציבורי, אבל כזו עם גבולות ברורים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully