וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הרווחה?": כריסי טיגן חשפה את הרגלי האכילה של הבן שלה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 12:06

הרשתות החברתיות איבדו את זה במהלך הימים האחרונים אחרי שדוגמנית העל כריסי טיגן חשפה שהבן, אותו היא חולקת עם הזמר והמפיק המוזיקלי ג'ון לג'נד, מעולם לא אכל ירקות. עכשיו היא מתייחסת לשערוריה ומגנה על בנה. וואלה! סלבס אפונה וגזר

קטע אחד התוכנית המעייפת של מנחה הלייט נייט ג'ימי קימל הפך ויראלי ממוצ"ש הקודם (שבת) ועד היום אחרי שדוגמנית העל כריסי טיגן חשפה שבנה, מיילס בן ה- 6, אותו היא חולקת עם הזמר והמפיק המוזיקלי ג'ון לג'נד, מעולם לא אכל ירקות: "הוא אכל בטעות ברוקולי שהיה לו בפרייד רייס והוא ממש היה עצוב לגבי זה".

הרשת כהרגלה עשתה הר מעכבר שהוא בעצם מידע מוזר ולא צפוי: "איך הוא שרד עד עכשיו? צריכים לעצור אותה על התעללות! איפה הרווחה?", כתב גולשת לא רגועה אחת מתוך רבים: "היא עושה לילד הפרעות אכילה! צריך לעזור לו", הוסיף גולש נוסף. לעומתם, הייתה אחת קצת יותר מנומסת שבאה לעזור: "גם הבן שלי כזה כריסי, יש כל מיני מתכונים בהם את יכולה להחביא ירקות כדי לשמור לו על התזונה".

בתגובה לסערה, טיגן לא עברה על הדברים בשתיקה: "כולם חושבים שהם יודעים מה התשובה להכל. זה באמת לא פשוט איתו אבל זה גם הכי פשוט כי הוא ילד כל כך טוב", סיפרה דוגמנית העל ל- Deadline, "זה לא רק זה שהוא לא אכל ירקות. כל מי שיש לו ילדים יודע שזאת הדרך היחידה שלהם להראות שליטה", הוסיפה עצה הורית.

"זה גם לא קשור בכלל לירקות, אני אוכל להתחנן בפניו לנסות אפילו בירה שחורה, ללא אלכוהול, והוא לא ירצה. הוא תקוע במה שהוא מכיר כשזה קשור לאוכל, הוא לא מתמודד עם דברים חדשים בקלות. זה שניצלונים, פיצה או ספגטי כל ערב", סיכמה.

טיגן ולג'נד הכריזו בחודש יוני האחרון על לידתו בעזרת פונדקאית של בייבי מספר ארבע, וורן אלכסנדר סטיבנס, וורן נולד רק חמישה חודשים אחרי שהדוגמנית ילדה את אסתי הקטנה ושניהם הצטרפו למשפחה הענפה שכוללת גם את לונה (7) ומיילס כמובן.

וואלה! סלבס משתדלת שכל ארוחה שלה תכלול לפחות חמישה צבעים, גם אם זה כולל שימוש בצבעי מאכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully