וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלי היה צעיר": סופיה ורגרה חושפת את הסיבה שבגללה התגרשה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 9:45

השחקנית סופיה ורגרה התגרשה כבר לפני יותר מחצי שנה, אך מאז חוץ מחופשות מפנקות והופעות היא שמרה על פרופיל נמוך בכל הקשור למערכת היחסים שלה עם בעלה לשעבר, ג'ו מנגניילו. עכשיו היא חשפה לראשונה את הסיבה שבגללה נפרדו. וואלה! סלבס חופשי זה לבד

סופיה ורגרה. Amy Sussman/Getty Images, GettyImages
סופיה ורגרה/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images

בתקופה האחרונה שמענו מכוכבת "משפחה מודרנית", סופיה ורגרה (51) בכל פעם בה היא הייתה מבלה באיזה אירוע או חופשה שיכולים בקלות להיכנס לערוץ החיים הטובים, בעיקר אחרי שהיא התגרשה ממי שהיה בעלה בנישואים שהחזיקו שבע שנים לג'ו מנגניילו (47).

נראה ששבעת החודשים שעברו מאז פרסום החדשות עשו את שלהם כי עכשיו, היא סוף סוף חשפה את הסיבה שבגללה השניים פירקו את החבילה: "הנישואים שלי נגמרו כי בעלי היה צעיר יותר ממני, הוא רצה ילדים ואני לא רציתי להיות אמא זקנה, זה לא היה הוגן לתינוק. אני מכבדת את מי שמביאה ילדים בגיל מאוחר אבל זה לא בשבילי", סיפרה למגזין הצרפתי El País.

"הבאתי את הבן שלי לעולם כשהייתי בת 19 והיום הוא כבר בן 32. אני בשלב בו אני מוכנה להיות סבתא, ממש לא אמא. אני עוד רגע מגיעה לגיל המעבר זאת דרך הטבע. כשהבן שלי יהפוך לאבא, שיביא את הילד שלו אליי לכמה שעות, אחר כך אני אחזיר אותו ואמשיך בחיי. ככה זה אמור להיות", אמרה והתייחסה לבנה, מנולו גונזלס ורגרה, שהביאה מהנישואים הראשונים שלה עם בעלה לשעבר ג'ו גונזלס.

סופיה ורגרה. אינסטגרם, צילום מסך
מיום החתונה בשנת 2015/צילום מסך, אינסטגרם

ביום בו הודיעו ורגרה ומנגניילו על הגירושים הם דאגו כמובן לפרסם הצהרה משותפת: "קיבלנו את ההחלטה הלא פשוטה להתגרש. בתור שני אנשים שמאוד אוהבים ואכפתיים אחד כלפיי השנייה, זאת החלטה קשה. אנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בזמן בו אנחנו מנווטים את השלב החדש בחיינו", אמרו בעבר ל- Page Six.

וואלה! סלבס רצתה להתחתן בוגאס אבל התקציב אפשר רק חתונה בתחנה המרכזית של באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully