וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל: המחווה היפה של הארי ומייגן לקייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:08

הבעיות הבריאותיות של משפחה המלוכה הבריטית הטרידו הרבה אנשים ברחבי העולם בשבוע שעבר. מי שהוטרדו לא פחות אלה הנסיך הארי ומייגן מרקל שהחליטו לקחת יוזמה ולשלוח איחולים לבביים מעבר לים. וואלה! סלבס סולחה

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
לאבי דאבי, הכל נשמר במשפחה/GettyImages, gettyimages

השבוע כל העיניים היו נשואות אל משפחת המלוכה הבריטית שעלתה לכותרות עקב שתי בעיות בריאותיות אצל שניים מבני המשפחה הפופולריים ביותר, קייט מידלטון וקינג צ'ארלס השלישי. בשבוע שעבר מידלטון אושפזה בבית החולים ועברה ניתוח בבטנה, כך נמסר בהודעה רשמית מטעם בית המלוכה. לפי חשבון האינסטגרם של הנסיך והנסיכה מווילס, ההליך הרפואי היה מתוכנן והיא צפויה להישאר בבית החולים בין עשרה ימים לשבועיים, בזמן שהשמועות על סיבת הניתוח ממשיכות לרוץ.

כצפוי, רבים שלחו איחולי החלמה מהירה ובריאות איתנה למשפוחה הכי מדוברת באירופה, עם זאת היה מסר אחד שריגש טיפ טיפה יותר מהשאר וזה היה האיחול של הדוכס והדוכסית מסאסקס.

בימים האחרונים הופץ מידע רב על האופן שבו הנסיך הארי ואשתו הדוכסית מייגן מרקל גילו על שתי ידיעות האלה על קרובי משפחתו של הארי. בעוד שיש שמועות המצביעות על כך שבני הזוג נתקלו במידע הזה לאחר פרסומים בעיתונות, לפי מקורות נראה שבית המלוכה עצמו הודיע להם על המתרחש לפני פרסום ההצהרה הרשמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בהמשך לניוז, גורמים בתקשורת מדווחים כי על פי מקורות בארמון בקינגהאם, הדוכסים מסאסקס שלחו הודעות פרטיות שמידלטון והמלך על מנת להראות להם את "דאגותיהם ואיחוליהם הטובים", דרך מספיק טובה וחיננית לשמור על קשר (לפחות לעיניי הציבור), למרות המרחק שמפריד ביניהם.

וואלה! סלבס עדיין מנסה לסלוח לאחותה, אחרי שזו נגעה לה בארון בלי רשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully