וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי נגד המפגינים הפרו- פלסטינים בחו"ל: "חסרי השכלה"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:59

מי שהפכה למסבירה הלאומית של מדינת ישראל, במיוחד בתקופה הזאת, נועה תשבי, ממשיכה לפעול מסביב לעולם. הפעם, בשיחה עם מגזין Variety מול הפגנה מתלהמת של פרו- פלסטינים היא תוקפת את חוסר הידע שלהם. וואלה! סלבס וונדרוומן

מהרגע שהתחלה המלחמה אחרי אירועי השבת השחורה מי שהייתה הראשונה להתגייס למען מדינת ישראל היא נועה תשבי, למרות המהלך המלכולך שדפקו לה אחרי שפוטרה מתפקיד השליחה של מדינת ישראל למאבק באנטישמיות, תפקיד שעשתה מטוב ליבה ועליו לא קיבלה שכר.

תשבי ממשיכה בעבודתה החשובה בניסיון להמשיך את הלגיטמציה הנעלמת של ישראל לבצע פעולות כאלה ואחרות והפעם אצל המגזין האינטרנטי הנחשב Variety, בראיון שהתקיים סמוך להפגנה פרו- פלסטינים שבחלק מהקריאות טענו שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן הוא רוצח ילדים ועידוד אינתיפאדה שלישית.

"זה מצב מזעזע מה שקורה עכשיו", פתחה והמשיכה: "זאת קבוצה של בורים שניזונו ממידע שגוי שבמקום להביא שינוי אמיתי למזרח התיכון הם עומדים כאן ומוחים למען הפלסטינים. להיות פרו- ישראלי זאת העמדה הראוייה באמת. צד אחד הוא דמוקרטיה, כמו כל דמוקרטיה יש בה פגמים. מהצד השני יש את צד הג'יהאד הרצחני שמחויב לחלוטין להשמדתך. אין פה סימטריה בין שני הצדדים אבל המעוזים הליברליים מהשמאל האמריקאי עדיין מעודדים אותם כאילו שהם באמת לוחמי חופש".

וואלה! סלבס הבריחה אנטישמי אחרי שתקעה עליו גרעפס של פלאפל.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully