וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מהאייטיז: הכוכבת שנעצרה אחרי שהשתכרה במטוס וגרמה למהומה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:52

אל תגע בי: הזמרת האנגלייה סמתנה פוקס בילתה לילה במעצר אחרי שהשתכרה במהלך הטיסה וגרמה למהומה לא קטנה, שבעקבותיה הטייס נאלץ לשוב על עקבותיו ולחזור לשדה התעופה. מה היה שם? וואלה! סלבס שערורייתית

אביב גפן וסמנתה פוקס - TOUCH ME/צילום: ניב אהרונסון
סמנתה פוקס. GettyImages
פוקס בימים אחרים/GettyImages

הנוסעים בטיסת בריטיש איירוויז שעתה את דרכה למינכן משדה התעופה הית'רו אולי זיהו דמות מוכרת היושבת לצדם במטוס, כשבין הנוסעים הייתה כוכבת הפופ משנות ה-80 סמתנה פוקס. אבל לשערורייה שנגרמה בעקבות אותה נוסעת מפורסמת הם כנראה ממש לא ציפו.

במהלך הטיסה פוקס בת ה-56 שתתה ככל הנראה קצת יותר מדי, ובהמשך נקלעה לעימות עם אחד מהנוסעים האחרים. המהומה שנגרמה הייתה כל כך גדולה, שהטייס נאלץ לסובב את המטוס, שהיה כבר מוכן להמראה, ולהוריד ממנו את כל הנוסעים שבילו את הלילה בבית מלון לאחר שהטיסה בוטלה.

סמנתה פוקס. gettyimages, GettyImages
סמנתה פוקס/GettyImages, gettyimages

המשטרה הגיעה למקום ועצרה את הזמרת האייקונית, והיא העבירה את הלילה במעצר. על פי הדיווח ב- New York post, המשטרה אישרה כי אישה בשנות ה-50 לחייה נעצרה בחשד שהייתה שיכורה על המטוס, שהיא מסייעת בחקירה ושוחררה בערבות. מפוקס עצמה נמסר כי היא "מצטערת עמוקות על כל הפרעה שנגרמה".

וואלה! סלבס קיבלה צו הרחקה משדה התעופה אחרי שגרמה לשערורייה בטיסה מכיוון שהדיילת סירבה למכור לה את כל השוקולד שהיה בעגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully