וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט שלף אותו: סנופ דוג דחה את הצעה של מיליונים בגלל אשתו

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:32

חדשות רעות למעריצי הראפר המהולל: סנופ דוג חשף שאשתו אילצה אותו לדחות הצעה של מיליוני דולרים שכוללת הצטרפות לאתר המפוקפק אונלי פאנס, שעוסק בעיקר בענף המבוקש - פורנוגרפיה. וואלה! סלבס מתפשטת

הראפר סנופ דוג הוא כבר בן 52, נשוי לאהובתו מהתיכון, שאנטה ברודוס, מאז 1997 ונראה שלמרות השנים הרבות, כשאשתך מבקשת ולא משנה כמה זמן אתם נשואים, אתה חייב להסכים איתה. הראפר חשף כי הוצע לו סכום של 100 מיליון דולר להצטרף לאתר המנויים, אך כאמור דחה זאת כי אשתו לא תמכה במהלך.

בראיון שהתקיים בלייב באינסטגרם לשחקן ג'רלד (סלינק) ג'ונסון אמר: "אמרו לי שהאתר רוצה אותי בפנים ושאני יכול לזכות במיליונים, כל מה שאני צריך לעשות זה רק להוציא *אותו*". בהמשך להצעה פירט והוסיף למה הצטרפות לפלטפורמת המבוגרים לא באה בחשבון: "יש לי אישה שחורה, אין שום סיכוי בעולם שהיא תיתן לי להיכנס לשם ולהוציא אותו בעד שום סכום כסף".

סנופ דוג ושאנטה, שכיום משמשת בתור המנהלת האישית שלו, חידשו את נדריהם בשנת 2008. לזוג יש שלושה ילדים משותפים ובן נוסף ממערכת יחסית קודמת. בראיונות עבר שיתפו שעקב הזוגיות מגיל צעיר, הם היו מוכנים להקריב הרבה מאוד אחד למען השנייה.

"היא ידעה מה החלומות והמטרות שלי. שנינו רצינו להקים ותחזק משפחה ולהיות מי שאנחנו... כשהגענו למטרה הזו, זה בהחלט היה קשה, כי יש כל כך הרבה דברים שיכולים להרחיק אותך מחיי הנישואים, ואנשים מתגרשים כל פעם מחדש. אבל כשאתה באמת אוהב מישהו, אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי לפרק את זה ואני מרגיש שזו הייתה אהבת אמת ממבט ראשון", סיפר הראפר המתוק.

וואלה! סלבס

  • עוד באותו נושא:
  • סנופ דוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully