וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזר לאקשן": ג'יימי פוקס חוזר לעבוד בפעם הראשונה מאז האשפוז

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 17:55

השחקן ההוליוודי ג'יימי פוקס נפגש עם לא אחרת מאשר השחקנית קמרון דיאז כשחזר לסט הצילומים בפעם הראשונה מאז שנאלץ לקחת הפסקה אחרי שהתאשפז בגלל "סיבוך רפואי". וואלה! סלבס מה השועל אומר?

השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס היה עסוק מאוד בחודשים האחרונים ואושפז באפריל של 2023 בעקבות "סיבוך רפואי" וגם עמד בפני האשמות על הטרדה מינית אחרי שאישה טענה שהוא נגע בה ללא הסכמתה לפני שמונה שנים.

עכשיו פוקס, שחזר לעמוד על הרגליים, נצפה מסתובב עם השחקנית קמרון דיאז שכנראה תצליח לסובב ראשים גם בעוד 20 שנה. השניים הגיעו אתמול (שבת) לסט הסרט בו יככבו, "Back in Action", הם היו נראים מצוחקקים ובמצב רוח טוב אך לבשו בגדים שמשדרים יותר זוג גנרי בשוק האיכרים של איזה פרבר נידח.

למרות שמדובר באירוע שמצביע על כך שבריאותו נמצאת במגמת שיפור, לכבוד ההופעה הראשונה שלו בציבור הוא ניצל את במת טקס פרסי בחירת מבקרי הטלוויזיה בחודש שעבר: "אתם יודעים, זה מטורף, לא יכולתי לעשות את זה לפני שישה חודשים. למעשה לא יכולתי ללכת", סיפר על הבמה והמשיך: "אני רוצה להודות לכולכם, עברתי משהו. עברתי כמה דברים".

כאמור פוקס מתמודד גם מול האשמות לא פשוטות אחרי שאישה טענה שהוא נגע לכאורה באיבריה האינטימיים שלה במסעדת יוקרה בניו יורק ונתן לה מחמאות מטרידות כמו: " "וואו, יש לך גזרה של דוגמנית על" ו-"את מריחה נהדר!".

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully