וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרס ופגש אקס של חברה: האירוע המלחיץ שעבר על זאין מאליק

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 16:56

תצוגת אופנה אחת בפריז הצליחה למשוך אליה לא מעט מפורסמים, ביניהם גם הזמר זאין מאליק שנעלם מהראדר בשנים האחרונות ודווקא בפעם הראשונה שהכוכב הראה את פניו, הספיק להידרס וגם לפגוש ולהתידד עם אקס מיתולוגי של חברה ישנה. וואלה! סלבס ביפ ביפ

שבועות האופנה בעולם הפכו כמתבקש למקור משיכה של עשרות אושיות המגיעות להרים למעצבים ועל הדרך קצת לספוג אופנה משובחת. מי שנראה בשורה הראשונה לצד איי ליסטס נוספים הוא לא אחר מכוכב להקת 'וואן דירקשן' לשעבר, זאין מאליק (31) שדאג טוב טוב לפמפם את עצמו ברצף התצוגות המדוברות של הרגע.

כוכב הפופ, האקס ואבי בתה של ג'יג'י חדיד הופיע לראשונה באופן פומבי מזה כמעט חמש שנים מאז שירד מתחת לרדאר. בתצוגת סתיו-חורף 2024-25 של בית האופנה "קנזו" בפריז נראה יושב במקום אולי הכי שווה בפירסט רואו, לצד פארל וויליאמס שהוכרז בחודש פברואר האחרון כמנהל הקרייאטיב החדש של קו אופנת הגברים של לואי ויטון.

למרות הקאמבק של זאין, מה שיותר הפתיע היה שינוי הלוק כולו שהתחיל ונגמר בתספורת חדשה של הזמר הבריטי. בתצוגה הראשונה הגיע ברעמה המוכרת והארוכה בתוספת גוונים בלונדיניים וז'קט טוויד כחלחל, לאחר מכן כבר הצליח לבלבל את קהל המעריצות כשהגיע לאחד האיוונטים בתספורת גלח שהצעירה אותו בכמה שנים טובות. המעריצים לא יכלו שלא להתרשם מהמהירות בה החליף את הלוק שלו בצורה כה דרמטית (בואו, זה כולה מכונת גילוח כן?).

זה לא הכל, דרמטית יותר הייתה המיני דריסה בזמן שהיה בין מעריצים ואורות הפפראצי כשמכונית נוסעת דרסה את כף רגלו. למרות הטרגדיה, זאין דאג לפרסם בחשבון האינסטה שרגלו בסדר גמור: "הודות לנעליים האיכותיות שלי" (של קנזו כמובן).

מי שעוד הגיע והפך את כל הסיטואציה לביזארית לא פחות, הוא השחקן ג'ו אלווין, האקס המיתולוגי של טיילור סוופיט שישב קרוב לזאין - אקס גם של סלינה גומז, הבסטי של סוויפט. למרות הסמיכות, לא ברור אם השניים החליפו רק כמה מילים או נפגשו באופן אישי. אך מיותר לציין שעקב החברות הקרובה של סוויפט וגומז, מפגש האקסים הזה יגרור לא מעט ספקולציות צהובות ומסקרנות כלבבנו.

וואלה! סלבס ניסתה להיות מעצבת אופנה אבל המעצבים האחרים פחות התחברו לשמלת הלאפה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully