וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוב מאוהב: הנשיקה הלוהטת והפומבית של רוסליה וג'רמי אלן וייט

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 13:47

השחקן המצליח והלוהט בילה את סוף השבוע האחרון עם הזמרת, בסשן מזמוזים פומבי שנקלט היטב בעדשות הפפראצי. אנחנו לא מתלוננים. וואלה! סלבס זוגית

אין ספק שאם יש מישהו כרגע שאור הזרקורים מופנה אליו הוא לא אחר מהשחקן האמריקאי ג'רמי אלן ווייט (32). כוכב "הדוב" שזה עתה הופצץ בשלל פרסים מטעם האקדמיה לגמרי עלה על הגל, בקמפיין לוהט במיוחד (בלשון המעטה) למותג הההלבשה התחתונה קלווין קליין, שכלל תמונות מרתקות שלא ממש משאירות מקום לדמיון וטוב שכך.

אם כל זה לא מספיק, כמובן שחייבים לצרף לכל הטוב הזה זוגיות מפורסמת שתצטלם טוב בעדשות הפפראצי. בסוף השבוע האחרון נצפה וייט צמוד מאוד לרוסליה, הזמרת הספרדיה שעלילות סיפורי האהבה שלה לא רחוקות גם הן מאוזניי הציבור.

טיול קצר בשוק איכרים באל איי הפגיש את המעריצים עם הזוג הטרי מתמזמז לו בין השיחים, הולכים יד ביד, מחלקים חיוכים מעודנים לקהל העוברים וממש לא מצליחים להתרחק זה מזו. הזוגיות של השניים החלה בגדר שמועות מסקרנות בביצה ההולויוודית בתחילת חודש דצמבר האחרון, זאת לאחר מספר חודשים בודדים של הפרידה של לההה-רוסליה מארוסה ובן זוגה בשלוש השנים האחרונות.

את אירוסיה הקודמים לזמר הפורטוריקני ראו אלחנדרו, השיקה הזמרת בקליפ בחודש מרץ לשיר המשותף של השניים "Beso", כשחשפה את הטבעת איתה אלחנדרו (כוכב לא קטן בעצמו בחוג הלטיני) הציע לה נישואין. מקורבים לשניים אישרו בזמנו את הפרידה המפתיעה וסיפרו כי למרות האהבה הגדולה השוררת ביניהם, הייתה זו החלטה משותפת לבטל את האירוסין ולסיים יפה את הזוגיות המדוברת. במקביל לכל החגיגה הזו, קעקעו השניים את ראשי התיבות של שמותיהם, דבר שככל הנראה החזיק ויחזיק הרבה יותר זמן מהיהלום.

וואלה! סלבס קעקעה על עצמה את מספר הטלפון של הפיצריה המקומית. אסור לה לשכוח את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוזליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully