וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מאגדה: הישראליות כבשו את מגזין בגדי הים המיתולוגי

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 13:59

בסוף השבוע האחרון כל עובדי המגזין הוותיק "ספורטס אילוסטרייטד", שפעל כ-70 שנה, פוטרו במייל. רגע לפני שכל השערים הגדולים נשכחים, וואלה! סלבס חוזרת לדוגמניות הישראליות שכבשו את שער גיליון בגדי הים המיתולוגי

בר רפאלי ספורטס אילוסטרייטד. Ethan Miller/Getty Images for Sports Illustrated, GettyImages
שלום לך. בר רפאלי/GettyImages, Ethan Miller/Getty Images for Sports Illustrated

בסוף השבוע האחרון, עובדי המגזין המיתולוגי "ספורטס אילוסטרייטד" פוטרו במייל. המגזין, שיצא לאור ב-70 השנים האחרונות, היה פופולארי בקרב חובבי ספורט אבל גיליון בגדי הים המסורתי שלו הפך למסוקר במיוחד, ובעיקר הדוגמניות שנבחרו לככב על השער שלו, שנשמר בסודיות שמאפיינת סוכנויות ביון.

בשנת 2009 בר רפאלי נבחרה לככב על השער, וגילתה שהיא תהיה זו שתודפס עליו ימים ספורים לפני שאר העולם. הדוגמנית הישראלית, שהייתה אז בת 23, הפכה לישראלית הראשונה שזכתה לכבוד וקיבלה מטוס עם הדפס עצום שלה עליו. לא במתנה, תירגעו. מי שזכתה להתנוסס בין דפי המגזין באותה שנה הייתה אסתי גינזבורג.

בר רפאלי ספורטס אילוסטרייטד. Michael Loccisano/Getty Images for Sports Illustrated, GettyImages
סולידי/GettyImages, Michael Loccisano/Getty Images for Sports Illustrated

וואלה! סלבס שאלה גורמים בתעשייה איך שער כזה עוזר למנף קריירה והתשובה הייתה לא צפויה: "פעם זה היה נחשב מאוד ותמיד בחרו בנות עם גוף מושלם, אבל זה אף פעם לא היה היי פאשן. אמנם בנות שם גזרו קופונים על דברים שווים אחרים וזה גם סמל סטטוס, אבל לא היית רואה דוגמנית שחרשה שבועות אופנה מצטלמת שם, מדובר בעולמות שונים.

בזמנו בר רפאלי הצטלמה והיתה על השער וזה הזניק לה את המניות, אבל גם היה סיפור מאחורי בר: הזוגיות עם ליאונרדו דיקפריו והיא גם בול הטייפקאסט - בחורה מושלמת עם לוק אמריקאי, לא רזה מידי ובגד הים ישב עליה מושלם במקומות שצריך. בינינו השער הוא לא תהילה, יותר כמו דרך להכיר בעל עשיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אסתי גינזבורג ספורטס אילוסטרייטד. Ethan Miller/Getty Images for Sports Illustrated, GettyImages
קיס קיס. אסתי גינזבורג/GettyImages, Ethan Miller/Getty Images for Sports Illustrated

רפאלי עשתה היסטוריה קטנה לאחר שנבחרה לככב על השער גם בגיליון של שנת 2011. היא הייתה בחברה טובה עם סופרמודלס כמו אל מקפירסון שהופיעה על השער חמש פעמים, טיירה בנקס שהופיעה פעמיים ובל נשכח את אשלי גרהאם, שהייתה דוגמנית הפלאס סייז הראשונה להופיע על השער הנחשק.

בחודש מאי האחרון נחשף שגורו הלייפסטייל מרתה סטיוארט מופיעה על השער, בגיל 81. סטיוארט סיפרה על התגובה שלה כשנבחרה להופיע על השער הנחשק: "הבנתי שאני אהיה האישה המבוגרת ביותר שעשתה את זה. עניין הגיל לא מעסיק אותי בדרך כלל, אבל במקרה הזה אני חושבת שמדובר בהיסטוריה".

וואלה! סלבס נבחרה לככב על שער מגזין בגדי הים של אבולעפיה. שילמו לה בזיוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully