וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולפת ציפורניים: אן זיוי עונה על השאלה המסקרנת על האירוסין

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 11:07

יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת אן זיוי התארסה בתחילת החודש לבן זוגה יניב וייס במהלך חופשה רומנטית במואריציוס, אבל מה שעניין את העוקבים הייתה רק שאלה אחת. על מה מדובר? וואלה! סלבס שורטת

אן זיוי מאורסת. אינסטגרם, צילום מסך
אן זיוי מאורסת/צילום מסך, אינסטגרם

הצעות נישואין בהפתעה מוחלטת הפכו להיות דבר די נדיר בשנים האחרונות, כשהיום כבר לא מעט נשים יודעות מראש שהן הולכות לעמוד בפני השאלה המרגשת, ומתכוננות מבעוד מועד למאורע על פי מיטב הקלישאות- בגדים בצבע לבן, איפור עמיד לדמעות וכמובן, תור מראש ללק ג'ל עבור ציפורניים מסודרות לתמונה המסורתית.

וכשהנוהל היום כל כך צפוי וידוע, לא מפתיע שאחת מהסוגיות הנ"ל הייתה הדבר שהכי סיקרן את העוקבים של אושיית הרשת ויוצאת הריאלטי אן זיוי מאז שהתארסה בתחילת החודש. זיוי, כאמור, קיבלה את הצעת הנישואין המרגשת מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות יניב וייס, במהלך החופשה הרומנטית של השניים בחופים היפים של מאוריציוס. היא העלתה את התמונות לרשת, ומאז העוקבים ניסו להבין מדוע כל יד שלה נראתה אחרת.

אן זיוי עונה על השאלה הבוערת. אינסטגרם, צילום מסך
אן זיוי עונה על השאלה הבוערת/צילום מסך, אינסטגרם

במהלך סשן שאלות-תשובות שערכה אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה זיוי את השאלה הבוערת: "למה היה לך ביד אחת ציפורניים ארוחות וביד אחת קצרות בהצעה?". והנה התשובה: "הייתי שבועיים בחו"ל. איך קשה לשמור על הציפורניים כל כך הרבה. 2 אצבעות ביד אחת נהרסו אז שייפתי את כולן שיהיו קצרות ולקחתי בחשבון שאם אקבל הצעה אני חייבת יד אחת עם ציפורניים יפות אז השארתי".

וואלה! סלבס כוססת קבוע ציפורניים כי היא לא יכולה לעמוד במתח האם האוכל שהזמינה יגיע חם.

  • עוד באותו נושא:
  • אן זיוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully