וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבדיקה ביטחונית שגרתית: ארנולד שוורצנגר נעצר בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 15:17

מושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, נעצר בשדה התעופה בלוס אנג'לס כשניסה לעלות על טיסה לאוסטריה אבל משום מה שכח לדווח על דבר אחד שהיה עליו והצליח לסבך אותו. וואלה! סלבס עוברת גבולות

השחקן ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, מצא את עצמו בתוך שערורייה חדשה אחרי שעוכב ונעצר בשדה התעופה בלוס אנג'לס, כשהיה בדרכו להשתתף בכנס פסגת האקלים העולמית שמתקיימת בעיירה האוסטרית, קיצביל.

הכוכב הוחזק מספר שעות על ידי העובדים בבדיקת המכס בשדה ונחקר בגלל שעון של מותג היוקרה Audemars Piguet, חברה שמייצרת רק 45 אלף שעונים בשנה. השעון עליו שוורצנגר שכנראה שכח להצהיר לפני כל הבלאגן, נוצר במיוחד לכבודו של הכוכב, מתוכנן להימכר היום במכירה פומבית והכנסותיו ייתרמו להגשמת המטרות של הפסגה.

"הוא שיתף פעולה לאורך כל הדרך למרות שהיא הייתה רצופה בבעיות, קומדיה מוחלטת של טעויות שיוכלו להיות יום אחד סרט מצויין", סיפר מקורב לשחקן ל- CNN ופירט: "הוא הסכים לשלם מראש כל מס שיוטל על השעון והשוטרים נכשלו בלחייב את הכרטיס שלו במשך שעה עד שהם וויתרו ולקחו אותו לבנק כדי למשוך את הסכום מכספומט".

"הבעיה היא שהם הביאו אותו לכספומט עם תקרת משיכה נמוכה מידי והבנק כבר היה סגור. כשהם חזרו, שוטר חדש הגיע והביא להם מכונה חדשה איתה הצליחו לבסוף לחייב את הכרטיס שלו", סיכם בשעשוע המקור המקורב.

וואלה! סלבס נעצרה במכס אחרי שניסתה להבריח כבד אווז משומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully