וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה עצובה במיוחד: הסלבס מציינים יום הולדת שנה לכפיר ביבס

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 12:45

לא שוכחים אתכם לרגע: 136 נשים, גברים וילדים מוחזקים עדיין בשבי החמאס ברצועת עזה כבר 104 ימים. ביניהם גם הילדים אריאל וכפיר ביבס, שמציין היום יום הולדת שנה עצוב במיוחד בשבי. הסלבס הישראלים לא נותרו אדישים וכתבו על כך ברשתות החברתיות

גל גדות כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס/צילום מסך, אינסטגרם

104 ימים עברו מאז אותה השבת בה פרצו המחבלים לשטח מדינת ישראל, ביצעו את הטבח הנורא ביותר שהמדינה ידעה וחטפו לשטח הרצועה ישראלים וישראליות, ביניהם מבוגרים, קשישים וילדים תמימים, ו-136 מהם עד היום נמצאים בשבי ברצועת עזה, ביניהם גם משפחת ביבס.

תמונתה של שירי ביבס, המחזיקה את שני ילדיה אריאל בן ה-4 וכפיר בן השנה, כשראשיהם הג'ינג'ים מציצים מתוך השמיכה העוטפת אותם בזמן שמחבלי החמאס חוטפים אותם מביתם, הפכה לאחד מסמלי המלחמה הנוכחית ולא יוצאת לכל מי שמביט בה מהראש וכך גם מבטו של ירדן ביבס, בסרטון הלוחמה הפסיכולוגית האכזרי שהוציא ארגון הטרור.

היום, כאמור, "חוגג" כפיר יום הולדת שנה, כשלמעשה רבע מחייו העביר עד כה בשבי, וללא ספק מדובר ב"חגיגה" הכי עצובה בעולם. משפחתו של כפיר הנאבקת לשחרור ולשחרור כל בני משפחת ביבס מציינת היום את היום הכואב, ואליה הצטרפו רבים ורבות, ביניהם גם הסלבס מהביצה המקומית, שצבעו את הרשתות החברתיות בכתום עם הדרישה הברורה- להחזיר אותם הביתה, עכשיו.

גל גדות, שעוסקת רבות בהסברה ישראלית מעבר לים מאז שהחלה המלחמה, שיתפה עוד במהלך הלילה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה את תמונתו של כפיר לצד הכיתוב: "ב-18 לינואר כפיר יהיה בן שנה. הוא מוחזק בידיהם של החמאס מאז ה-7 באוקטובר. זה לא יום הולדת שמח. זו לא חגיגה", וקראה לעוקבים שלה להצטרף ליוזמה להדליק נר לכבודו של כפיר ולהעלאת המודעות לחטופים.

לירן כוהנר כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס. אינסטגרם, צילום מסך
לירן כוהנר כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון כותבת על יום ההולדת של כפיר ביבס/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן אורי לייזרוביץ', שהפך לאחרונה לאבא, כתב בסטורי שהעלה: "לא מבין איך אפשר להחזיק תינוק בשבי! תינוק!!! כפיר מתוק קטן, מחכים לחגוג לך כאן!". גם אושיית הרשת נועה רוזין העלתה את תמונתו של כפיר וכתבה: "יום הולדת שמח כפיר. כולנו מחכים לך, ולכל המשפחה, בבית". מגישת הרדיו הדר מרקס צבעה גם כן את הסטורי שלה בצבע הכתום המזוהה עם משפחת ביבס וכתבה: "יום הולדת לא שמח לכפיר".

"כפיר ביבס חוגג יום הולדת שנה בשבי החמאס. האם חוגגים לך היום? המפלצות? האם התאהבו בך כמו כולנו?", כתבה לירן כוהנר והוסיפה: "שירי, כמה אני חושבת עליך. בעיקר בלילה. איך את מעבירה את הימים איתם שם? במה אתם משחקים? הביאו לכם בגדים חמים? את בכלל יודעת שזה היום? שהוא חוגג שנה? זה באמת מרגש שהזמן פשוט אוזל. די. הם חייבים לחזור הביתה. עכשיו".

קורין גדעון כתבה: "באיזה עולם זה הגיוני שתינוק חוגג שנה בפאקינג שבי של טרוריסטים??? אני מסתכלת על הילדים שלי ונשרף לי הלב. אלה יכלו להיות הילדים של כולנו! נשמות טהורות בידי השטן. לצערנו אנחנו כבר יודעים שהזמן שלהם אוזל! בבקשה שזה ייגמר כבר". גם אושיית הרשת ויוצאת הריאלטי עינב בובליל התייחסה ליום העצוב וכתבה: "מזל טוב ילד שמדינה שלמה מחכה לו. אמן שתחזור כבר מחר ותוכל לחגוג כמו שמגיע לך. אבא שבשמיים תעשה ניסים ונפלאות מעל הטבע, אנחנו זקוקים לזה!!!".

הדוגמנית שביט ויזל, שגדלה בקיבוץ בארי שספג גם הוא מכה קשה וכואבת ב-7 באוקטובר, כתבה: "תינוק בן שנה בשבי זה לא נתפס!". אושיית הרשת דניאל עמית כתבה: "כשהוא חגג 10 חודשים בשבי אמרנו אלוהים איך עבר חודש. כפיר היום חוגג שנה. והוא עדיין בשבי. מה התינוק הרך והתמים הזה עשה להם. איך אפשר לחטוף תינוק בן 9 חודשים. חלאות. האנשים הכי רעים בעולם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully