וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו הפסקה: האם מצבו של בית המלוכה הבריטי נמצא בסכנה?

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 11:49

לאחר שנודע אתמול כי גם הנסיכה קייט מידלטון וגם המלך צ'ארלס עברו בימים האחרונים הליכים רפואיים המשביתים אותם מפעילות לזמן הקרוב, ברחבי הממלכה כבר מתחילים לתהות האם יש לכך השפעה על מעמדה של משפחת המלוכה והמשך הרלוונטיות שלה. וואלה! סלבס דם כחול

קייט מידלטון. GettyImages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון/עיבוד תמונה, GettyImages

שתי הודעות דרמטיות במיוחד יצאו אתמול מטעם בית המלוכה הבריטי בתוך שעה וחצי בלבד. הראשונה הגיעה מארמון קנזינגטון, כשהודיעו שנסיכת ווילס קייט מידלטון עברה ניתוח מתוכנן לדבריהם בבטנה, ושהיא תושבת מפעילות עד אחרי חג הפסחא. זמן קצר לאחר מכן יצאה ההודעה השנייה, הפעם מארמון בקינגהאם, שהודיעו כי המלך צ'ארלס השלישי עבר גם הוא הליך רפואי בעקבות ערמונית מוגדלת.

שני האירועים הרפואיים מותירים למעשה את בית המלוכה "בתפקוד חסר". מאחר שהנסיך וויליאם לקח גם הוא הפסקה מהשתתפות באירועים ומתפקידיו הרשמיים על מנת לסייע למידלטון בתהליך ההחלמה וכדי לדאוג לשלושת ילדיהם, המשמעות היא ששלושת נושאי התפקידים הבכירים של משפחת המלוכה נמצאים כרגע "מחוץ לפעילות", לא לוקחים חלק בתפקידים שנושאת המשפחה המלכותית ולא ממלאים אחר חובותיהם הרשמיים באופן מובן למצב.

המלך צ'ארלס השלישי במופע המוזיקלי בטירת וינזור באנגליה לרגל הכתרתו. Yui Mok - WPA Pool, GettyImages
המלך צ'ארלס השלישי במופע המוזיקלי בטירת וינזור באנגליה לרגל הכתרתו/GettyImages, Yui Mok - WPA Pool

על אף שלמשפחת המלוכה אין כמעט השפעה משמעותית על הממלכה ותפקידיהם כיום הם בעיקר סמליים, הם עדיין לוקחים חלק בפעילויות שונות ובאירועים מתוקשרים וכמובן תורמים גם לא מעט לתיירות ותעשיית המרצ'נדייז בבריטניה. כעת כששלושת הבכירים בהפסקה, מי שיצטרכו למלא את החסר הם שני אחיו של המלך צ'ארלס, הנסיכה אן והנסיך אדוארד.

על פי הערכות, עבר המלך צ'ארלס ההפסקה לא אמורה להיות ארוכה ביוחד מכיוון שמדובר בהליך פשוט יחסית, לעומת תקופת ההחלמה הממושכת של מידלטון שתמשך כאמור עד אחרי חג הפסחא. גם הנסיך וויליאם ישוב בהדרגה לפעילות מאחר ומשפחתה של מידלטון נרתמה לסייע להם בטיפול בילדים ובצרכיה של קייט בזמן מנוחת ההחלמה שלה.

וואלה! סלבס נאלצה לקחת פעם ימי מחלה אחרי שחטפה קלקול קיבה מפיצה ששכבה במקרר שלה יותר מדי זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully