וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויקרא שמו בישראל": מאיה בצלאל חגגה ברית לבנה והסלבס התייצבו

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 15:16

בימים כל כך לא פשוטים, כל חדשות טובות הופכות לנקודת אור גדולה יותר מהרגיל, מי שלא מאמין יכול לשאול את שדרנית הרדיו מאיה בצלאל ובעלה רועי עסיס שחגגו ברית לבנם השלישי. וואלה! סלבס מוצץ טבול ביין

ברית הבן של מאיה בצלאל. אינסטגרם, צילום מסך
ברית הבן של מאיה בצלאל/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי תשעה חודשים של צפייה והתרגשות בעקבות הפוסט המשמח בו אישרה את ההריון: "תודה על הקיים ומה שעתיד לבוא בעזרת השם", שדרנית הרדיו ויוצאת האח הגדול מאיה בצלאל הביאה לעולם את בנה השלישי מבעלה, עורך הטלוויזיה רועי עסיס, איתו היא חולקת כבר שני בנים נוספים.

זוג ההורים המאושר חגגו את אירוע הברית אתמול (ג') במסעדה בתל אביב יחד עם בני המשפחה וכמובן גם לא מעט סלבס, מהצד של האב הגיעה מי עסיס היה עורך לה את התוכנית שתחסר לכולנו על המסך, אופריה אסייג. האקס הטלוויזיוני שלה אם תהייתם, אייל ברקוביץ', לא היה נוכח באירוע.

מהצד של האמא הקורנת הגיעו החברות שוודאי כבר הפכו לאחיות אחרי החוויה המשותפת שלהן בבית האח הגדול, טיטי איינאו ומירי כהן. גם החבר הקרוב שלה, הבסטי אם תרצו, מושיק גאלמין הגיע ותודו שדווקא מחמיאה לו הכיפה?

ברית הבן של מאיה בצלאל. אינסטגרם, צילום מסך
ברית הבן של מאיה בצלאל/צילום מסך, אינסטגרם
ברית הבן של מאיה בצלאל. אינסטגרם, צילום מסך
ברית הבן של מאיה בצלאל/צילום מסך, אינסטגרם

"ויקרא שמו בישראל -איתן", פתחה בצלאל את הפוסט המרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם התמונות מהאירוע, והמשיכה עם המון הוקרת תודה: "אתמול זכינו בשעה טובה לחגוג יום הולדת לנסיך שלנו האהוב".

"תודה לקדוש ברוך הוא על הזכות להיות הורים, על הזכות להיות מוקפים במשפחות ובחברים שלנו. תודה רבה לכל מי שהגיע ושמח בשמחתנו, תודה שאתם חלק מהחיים והשמחות שלנו. תודה לבעלי אהובי רועי שאנחנו עוברים ביחד את המסע הזה, אני אוהבת אותך, תודה על עומרי, עידו ואיתן- אתם החיים שלי"

וואלה! סלבס מגיעה לבריתות בזמן לבופה ובורחת לפני שנשלפות המספריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully