וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפור שיר: בעלה של השחקנית המנוחה טוען שהרוח שלה רודפת אותו

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 14:19

השחקנית סוזן סאמרס שהלכה לעולמה בחודש אוקטובר האחרון אחרי מלחמה של חודשיים בסרטן השד, עכשיו בעלה טוען שהיא עדיין שולחת לו מסרים מאוד מוזרים מהשמיים. וואלה! סלבס קספר רוח הרפאים הדידותית

כוכבת "שלושה בדירה אחת", השחקנית סוזן סאמרס, הלכה לעולמה לפני שלושה חודשים אחרי שאובחנה בפעם השנייה עם סרטן השד, אחרי מותה נמסר מהדובר שלה שהשחקנית מתה בביתה בשלווה ליד בעלה, בנה ברוס ושאר בני משפחתה.

לאחרונה סיפר בעלה, מפיק הסרטים הקנדי אלן האמל, שהוא התחיל להאמין בחיים שאחרי המוות אחרי שקרו לו מספר דברים מוזרים שהוא טוען שהיו מסרים מאשתו המנוחה: "בהתחלה, ציפור שיר עפה לתוך הבית שלנו והסתובבה מסביב למטבח, הסלון וחדר האוכל. היא ריחפה מול תמונה שלנו, נחתה עלייה ונשארה שם".

זה לא היה המקרה היחיד שהוא שיתף: "האח נדלק לבד והמוזיקה של המלחין האהוב על סוזן התחיל להתנגן משום מקום. אף אחד לא שמע על המוזיקאי הזה. כשנרדמתי באותו הלילה במיטה, הרגשתי אותה שוכבת לידי. אני מאמין עכשיו בחיים שאחרי המוות, אני משוכנע בזה שיש משהו שאנחנו לא מבינים. אני חושב שהנשמה והאנרגיה שלנו הולכת לאנשהו ועושה משהו", שיתף האלמן הטרי.

זוג היונים היו נשואים אחד לשנייה במשך כמעט חמישים שנים ושמרו על קרבה ומערכת יחסים יציבה לאורך כל הזמן שהיו יחד, גם עם המשפחה אותה בנו: "בני משפחתה היו סביבה כדי לחגוג לה את יום הולדתה ה-77 שאותו הייתה אמורה לציין מחר", נמסר מהדוברות שלה מיד אחרי שנפטרה.

וואלה! סלבס חשבה שראתה רוח רפאים ענקים ואז גילתה שהיה מדובר בצל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully