וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גוסלינג חושף: "זו הסיבה שלא אתן לבנות שלי לצפות בברבי"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 13:34

השחקן הקנדי ההורס שגילם את דמותו של קן בסרט שובר הקופות שיצא השנה, גילה כי מי שעדיין לא צפו באחד הסרטים הכי מדוברים שיצאו לאחרונה הן הבנות שלו, והוא גם לא מתכוון לתת להן לראות אותו בקרוב. מה הסיבה? וואלה! סלבס מוג'ו דוג'ו קאסה האוס

ריאן גוסלינג בפרימיירת הסרט "ברבי". gettyimages, GettyImages
ריאן גוסלינג בפרימיירת הסרט "ברבי"/GettyImages, gettyimages

בחודש יולי האחרון יצא לבתי הקולנוע אחד הסרטים הכי מדוברים בשנה האחרונה, הלוא הוא הסרט "ברבי" שזכה למסע יחסי ציבור שטרם נראה כמותו בעבר. על אף הדעות החלוקות לגבי, הסרט שבר קופות ברחבי העולם, וגם כאן בישראל זכה להצלחה גדולה. אבל מתברר שלמרות שנראה שכמעט כולם כבר צפו בו, בין אלו שטרם עשו זאת יש דמויות מפתיעות במיוחד, והן גם לא הולכות לצפות בו בקרוב.

השחקן ריאן גוסלינג, ששיחק בסרט את דמותו של קן ואף זכה על המשחק שלו ללא מעט שבחים, כולל פרס מפתיע במיוחד שקיבל ממש השבוע, כשהשיר אותו שר בסרט, I'm Just Ken, זכה בפרס השיר הטוב ביותר בטקס פרסי בחירת המבקרים, חשף לאחרונה כי דווקא הבנות שלו לא ראו עדיין את הסרט וכי הוא לא מתכוון לתת להן לראות אותו בקרוב.

בראיון לערוץ E!, השחקן סיפר כי למרות שבנות שלו אזמרלדה (9) ואמאדה (7), המשותפות לו ולאשתו השחקנית אווה מנדז, עזרו לו להתכונן לתפקיד, הן בכל זאת לא ראו את הסרט: "אני לא יודע אם הן צריכות לראות את אביהן בתור קן. אני לא יודע באיזה גיל זה גיל טוב לראות את אבא שלך עושה את זה. זה נהיה די מטורף".

יחד עם זאת, השחקן סיפר גם כי האהבה של הבנות שלו לברבי היא זו שגרמה לו לקבל את התפקיד: "ידעתי שהן אהבו את זה כי הן כל הזמן ביקשו ללכת לטרגט, ושם הן הלכו לאט לאט במעבר של ברבי. ואז הבנתי שהגיע הזמן לתת להן ברביות. מה שמעניין היה שהן לא התעניינו בקן". עוד סיפר השחקן כי על אף שהבנות כאמור לא ראו את הסרט, הן כן זכו לבקר על הסט: "הן ראו חלקים קטנים ממנו והגיעו לסט יום אחד כשעשיתי נאמבר מוזיקלי גדול".

וואלה! סלבס עד היום לא מגלה למשפחה שלה מה היא עושה בעבודה שלה. הם עדיין חושבים שהיא מוכרת בפוקס הום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully