וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי: "רוצה שיערבבו את האפר שלי עם האפר של הכלב שלי"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 12:44

השחקנית שנאבקת כבר שנים עם מחלת הסרטן ושמצבה החמיר בחודשים האחרונים, סיפרה בפודקאסט שלה כיצד הייתה רוצה לסיים את חייה ואיך הייתה רוצה שתראה ההלוויה שלה. וואלה!סלבס מורבידית

מתיחת פנים, שאנן דוהרטי/gettyimages

כוכבת הסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות" שאנן דוהרטי נאבקת כבר לא מעט שנים עם מחלת הסרטן, ממנה הצליחה להרפא בעבר בשנת 2015, עד שהמחלה חזרה אליה בשנת 2019. שנה לאחר חזרת המחלה עידכנה השחקנית כי היא נמצאת במצב סופני לאחר שהתברר שהמחלה נמצאת בשלב 4, ובחודש יוני לפני כשנה סיפרה כי הסרטן התפשט לה גם למוח.

על אף האבחנה הקשה והטיפולים הלא פשוטים שהיא עוברת, דוהרטי הצהירה כי היא לא מתכוונת לוותר עדיין על החיים והיא ממשיכה לעסוק וליצור ככל יכולתה. בפרק חדש בפודקאסט שלה "Let's Be Clear", היא אירחה את חברתה הטובה ומי שאמונה על להוציא לפועל את צוואתה כריס קורטצו, וסיפרה לה כיצד הייתה רוצה לסיים את חייה.

השחקנית אמרה כי היא מעוניינת שגופתה תשרף, והבהירה שהיא לא מעוניינת בקבורה מכל סוג שהוא, אלא שיש לה תכנית אחרת לגמרי: "זו שיחה מאוד מורבידית, אבל זה גם כיף. אני רוצה שיערבבו את האפר שלי עם האפר של הכלב שלי ושל אבא שלי. אני לא רוצה שיקברו אותי", שיתפה. עוד הוסיפה כי טרם החליטה איפה היא רוצה שהאפר שלה יפוזר, אבל מעוניינת "למצוא מקום שאבא שלי ואני אהבנו מאוד וזה היה חשוב לנו מאוד" וסיפרה כי אהבה את הרעיון של שימוש באפר כדי לגדל עץ.

שאנון שאנן דוהרטי 2019. GettyImages
שאנון שאנן דוהרטי 2019/GettyImages

בהמשך הפרק השחקנית דיברה גם על ההלוויה שלה, ואמרה כי יש "הרבה אנשים" שהיא לא הייתה רוצה שישתתפו בה, כך לדבריה. "אני לא רוצה אותם שם כי הסיבות שלהם להופיע אינן בהכרח הסיבות הטובות ביותר", הסבירה דוהרטי. "כאילו, הם לא ממש אוהבים אותי, ויש להם את הסיבות שלהם שטובות עבורם, אבל הם בעצם לא ממש אוהבים אותי מספיק כדי להגיע ללוויה שלי. אבל הם יעשו את זה כי זה הדבר הנכון לפי הפוליטיקלי קורקט והם לא רוצים להראות רע".

עוד הוסיפה השחקנית כי היא מקווה שהדברים שלהם "יורידו את הלחץ" מהאנשים שהיא לא רוצה שיגיעו, וסיפרה כי היא רואה בעיני רוחה את החגיגות של סוף חייה כ-"חג אהבה": "אני לא רוצה שאנשים יבכו או שאנשים יחשבו 'תודה לאל שהכלבה מתה עכשיו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully