וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מה קרה? לני קרביץ לא יכתוב נאום לחתונה של בתו זואי קרביץ

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 12:35

החדשות המרגשות על השחקנים זואי קרביץ וצ'אנינג טאטום, שהתארסו אחרי שנתיים של זוגיות יציבה מה שאומר שהחתונה עמוסת הכוכבים הולכת ומתקרבת, אבל למה אביה של הכלה, הזמר לני קרביץ, מסרב לכתוב נאום לכבוד האירוע?

את מסיבת ההלוואין שקיימה כוכבת הריאליטי קנדל ג'נר בסוף חודש אוקטובר האחרון רבים יזכרו בעיקר בזכות הגילוי על האירוסים של השחקנים זואי קרביץ וצ'אנינג טאטום, שהתחפשו יחד לדמויות מתוך הסרט Rosemary's Baby והשיקו את הטבעת הנוצצת.

כנראה שהזוג המאושר כבר התחילו לתכנן את האירוע לו מחכים מדורי רכילות רבים, כמו גם וואלה! סלבס, כי האירוע המרגש מעסיק גם את אב הכלה, הזמר לני קרביץ, שלא מתכוון לכתוב נאום כדי לברך את בתו, אלא לאלתר ברגע האמת: "זה פשוט בא אלייך באותו הרגע, אני לא אעשה חזרות על דברים כאלה. זה בא מהלב", אמר ל- Entertainment Tonight.

בהמשך הראיון, קרביץ דאג גם לפרגן לבן החדש שהוא מקבל למשפחתו: "אני אוהב אותו, אנחנו חברים טובים. יש לנו המון כבוד משותף אחד לשני והבת שלי מאושרת", הדגיש האב את מה שחשוב לו באמת בתוך כל הסיפור. אחרי שנשאל אם הוא מתכוון לקחת תשלום על ההופעה שלו באירוע ענה מיד: "זה בלי תשלום, אתה צוחק? זה הבת שלי", השיב לכתב המבוייש.

הזוג המאורס התחילו את מערכת היחסים שלהם בשנת 2021 אחרי שהשחקן הספיק להיכנס לזוגיות שהייתה ריבאונד קצר עם הזמרת ג'סי ג'יי. בהמשך הוא פגש את קרביץ ולמרות שהצליחו להסתיר את הזוגיות שלהם בהתחלה השמועה הצליחה לצאת גם לידיעת הציבור הרחב.

וואלה! סלבס התארסה למוכר בבורגראנץ' עם טבעת בצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully