וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה מתייחסת לראשונה למלחמה בישראל: "מרגישה רע על מה שקרה ב-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 19:38

הזמרת שמככבת כבר כמה שנים ברשימה השחורה של "עוכרי ישראל", אחרי שהתבטאה לא פעם בעד המאבק הפרו פלסטיני, התייחסה לראשונה למלחמה בין ישראל לחמאס והצהירה: "לא תומכת במה שחמאס עושה". אבל חכו רגע עם החגיגות. וואלה! סלבס דלי של קרח

דואה ליפה. gettyimages, GettyImages
התפכחה? לא ממש. ליפה/GettyImages, gettyimages

כמו כוכבים רבים ברחבי העולם, גם הזמרת דואה ליפה התבטאה לא פעם נגד ישראל והביעה את תמיכתה בתנועה הפרו-פלסטינית. היא אף הפכה לאחד הסמלים הבולטים בכל מה שקשור למאבק נגד ישראל, עם אמירות שנאמרו לא פעם מתוך בורות ואף הואשמה כי הושפעה מהקשר שהיה לה למשפחת חדיד אחרי שיצאה עם האח הצעיר במשפחה, אנואר חדיד.

מאז שפרצה המלחמה הנוכחית הזמרת לא התבטאה בפומבי בנוגע למלחמה, אבל לאחרונה פורסם כי היא גנזה קליפ שצילמה לפני ה-7 באוקטובר מחשש שהדבר ייתפס כבלתי רגיש לאור הסצינות המוצגות בקליפ שעל פי השמועות הכילו מראות של בריחה ופיצוצים. היום (שלישי) היא החליטה לשבור את השתיקה שלה בנושא, כשהתראיינה למגזין הרולינג סטונס והתייחסה באופן ישיר למלחמה בישראל ולחתימה שלה על העצומה הקוראת להפסקת אש.

"הרגשות שלי כלפי העקורים (הפלסטיניים) מאוד אמיתיים, וזה נושא שקשה לדבר עליו כי זה כל כך שנוי במחלוקת" אמרה והמשיכה: "אבל יש עולם שבו אתה יכול להרגיש את כל אלו שמאבדים את חייהם. ואני חייבת לומר את זה: אני לא תומכת במה שחמאס עושה, בלי קשר למה שאמרתי בעבר. כל החיים יקרים".

הזמרת המשיכה ואמרה כי חשוב שאנשים ישכילו וילמדו על הסכסוך, במיוחד לאור כל המידע המוטעה שרץ ברשתות: "אני מרגישה כל כך רע על כל חיי הישראלים שאבדו ועל מה שקרה ב-7 באוקטובר" ויחד עם זאת ציינה: "כרגע, מה שאנחנו צריכים להסתכל עליו הוא כמה חיים אבדו בעזה, והאזרחים החפים מפשע, והחיים שפשוט הולכים לאיבוד. פשוט אין מספיק מנהיגי עולם שנוקטים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שקורה, הפסקת האש ההומניטרית שצריכה לקרות".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully