וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! השווי המטורף של התכשיטים שמרגו רובי ענדה בערב אחד

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:43

השחקנית המהממת שכבשה השנה את בתי הקולנוע עם הסרט "ברבי" הגיעה לטקס פרסי המבקרים, ומה שתפס את מרבית תשומת הלב היו התכשיטים הנוצצים (מאוד נוצצים) שבחרה לעצמה עבור הערב המיוחד. וואלה! סלבס ברבי עשירה

מרגו רובי בטקס פרסי בחירת המבקרים 2024. gettyimages, GettyImages
בלינג בלינג/GettyImages, gettyimages

השחקנית האוסטרלית מרגו רובי נמצאת כבר לא מעט שנים בתעשייה, ואפילו הייתה מועמדת בעבר פעמיים לאוסקר על תפקידיה בסרטים בהם שיחקה. אבל למרות הקריירה המרשימה שלה עד כה, אין ספק שהשנה האחרונה כנראה הייתה ה-שנה שלה, אחרי שכיכבה בסרט המצליח (ובעל מסע היח"צ האימתני) "ברבי", שכבש את בתי הקולנוע ואת הרשתות החברתיות בסערה.

רובי בת ה-33 הגיעה השבוע אל טקס בחירת המבקרים לשנת 2024, ומה שהמצליח למשוך את עיקר תשומת הלב של הסובבים אותה היו התכשיטים הנוצצים שבחרה לענוד לערב החגיגי. למקרה שתהיתם על מה המומה, הכוכבת ענדה תכשיטים בעיצובה של מעצבת התכשיטים היהודייה לוריין שוורץ, שכללו זוג עגילי יהלומים במשקל 60 קראט ואת האצבע שלה עיטרה טבעת יהלום ענקית במשקל של 35 קראט. על פי הדיווחים באתרי הרכילות, השווי הכולל מוערך בלא פחות מ-3 מיליון דולרים. אתם יכולים להניח את המחשבון, מדובר בקצת יותר מ-11 מיליון ו-310 אלף שקלים. נוצץ במיוחד, כבר אמרנו?

וואלה! סלבס עונדת עד היום על האצבע שלה את טבעת היהלום שעשויה מסוכרייה קשיחה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully