וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בגלל ההריון? מישל גרציג הוחלפה בקמפיין ברגע האחרון

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:29

הדוגמנית הישראלית הודיעה שהיא ובעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, מצפים לילד משותף ראשון. על פי מקורבים, הבשורה קצת פחות התאימה לחברה שעבדה איתה. מה קרה שם? וואלה! סלבס אני פורים

טיבו קורטואה ומישל גרציג מצפים לילד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מצפים. מישל גרציג וטיבו קורטואה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתחילת השבוע הדוגמנית הישראלית מישל גרציג חשפה שהיא ובעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, מצפים לילד משותף ראשון. הבשורה ריגשה רבים מבני משפחתה וחבריה של גרציג, אבל היו כאלה שקיבלו את החדשות ברוח פחות טובה.

מותג האיפור סאקרה יערוך יום צילום לקראת פורים, ביום חמישי הקרוב יחד הפרזנטורית אנה זק. גרציג הייתה אמורה להצטלם לצידה, אולם מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שברגע בו הדוגמנית חשפה את ההריון והתברר שהיא בחודשים מתקדמים, הוחלט שלא להשתמש בשירותיה ולהחליף אותה בעומר נודלמן. העובדה שכלי תקשורת לא הוזמנו לסקר את הסט, שכן גרציג מחוייבת למותג אחר אליו היא תצטלם בשבוע הבא, לא הקלה על הסיטואציה. כך יצא שמישל תגיע לישראל, אך לא תצטלם למותג האיפור, אלא למותג ספורט אליו גם יוזמנו גופי תקשורת.

עומר נודלמן. ניר פקין
אני פורים. עומר נודלמן/ניר פקין

דניאלה רייבנבך דוברת סאקרה מסרה: "הצילומים לקמפיין סאקרה עם הפרזנטורית אנה זק היו אמורים להתקיים בסוף חודש ינואר יחד עם דוגמנית נוספת שנבחרה: מישל גרציג. סאקרה נאלצה להקדים את יום הצילומים לחמישי הקרוב, מה שלצערנו לא התאים ללו"ז של מישל. לאחר שמישל עדכנה שלא מסתדר לה הלו"ז החדש, נאלצה סאקרה לבחור בדוגמנית עומר נודלמן. נשמח לעבוד עם מישל בהמשך כמובן. כל טענה אחרת אינה נכונה".

וואלה! סלבס מחכה בקוצר רוח לפורים, אז תוכל לצאת מהבית עם פיג'מה בלי לחפש תירוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully