וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכן לכל תרחיש: האחוזה החדשה של טום בריידי באי הבונקרים

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 11:25

אי המיליארדרים שהתמלא באחוזות מרשימות ובונקרים מתוחכמים ונסתריםשנועדו לעזור לאנשים העשירים בעולם לשרוד מצבי קיצון, עומד לקבל שכן חדש במחוזותיו ממש בקרוב, מיד אחרי שכוכב ה- NFL טום בריידי יסיים לבנות את הבית החדש שלו שנמצא בשלבים מתקדמים. וואלה! סלבס זומבי

אם יצא לכם לתהות כמה קרוב סוף העולם אז אולי זה הזמן להרים טלפון למייסד פייסבוק מארק צוקרברג או לשאר ארבעים המיליונרים שרכשו לעצמם חלקה באי המלאכותי שכולל רק שכונה אחת ונמצא תחת תחום השיפוט של מדינת פלודיה: Indian Creek.

מי שעומד לסיים את בניית האחוזה החדשה שלו הוא לא אחר מכוכב העבר של ליגת ה- NFL, טום בריידי, שרק לאחרונה העמיד למכירה את 'דירת הרווקים' שלו שמוערכת בלא פחות מ- 16 מיליון דולר. על פי ה- New York Post, הוילה החדשה כוללת חדר כושר משוכלל, חדר עבודה, בריכת אינפינטי ענקית, ספא, מטבח נוסף גם בחוץ, צמחים ועצים שמקשטים את הכניסה לחניה על שביל הגישה שמוביל לחניה שמיועדת למספר גדול של רכבים וגם סוויטה מפנקת למקרה ויגיעו אורחים.

כמובן שהכוכב לא שכח להוסיף גם איזור נוסף שישמש כבית לצוות האבטחה שישמור עליו ועל פי מקורבים אליו הוא מתכנן לעבור לשם כבר במהלך עונת האביב הקרובה ולהצטרף אל סלבס עמידים נוספים כמו ג'ף בזוס שמתגורר באחוזה שלידו ואיוונקה טראמפ שגרה בהמשך הרחוב.

את השטח עצמו רכש בריידי יחד עם אשתו לשעבר, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, עוד לפני שהשניים החליטו לפרק את החבילה במהלך הגירושים וחלוקת הנכסים עם בונדשן, בריידי זכה לשמור על הנכס היוקרתי בתמורה ל- 11 וחצי מיליון דולר שהעביר לגרושתו. למרות שעל השטח הזה בונדשן וויתרה, היא ממש לא יצאה מפסידה ושמרה בין היתר גם על הבית השווה על קו המים שכולל אחוזת סוסים בשטח של קצת יותר מ- 30 דונם וממוקם דרום-מערב ראנצ'ס שבפלורידה.

אי שם בשנת 2020, בעסקה עם בזוס דרך חברה בע"מ, השניים דאגו לעצמם למקום שישמור עליהם ובחודש יוני האחרון נלקחה הלוואה על ידי אותה חברה בע"מ בשווי של 35 מיליון דולר לצורכי בניית האחוזה של שחקן הפוטבול הפורש בלבד. על פי ההערכות, לא מדובר בבית היקר ביותר בשכונה: ביתו של מייסד אמזון שווה לא פחות מ- 68 מיליון דולר וביתו של השכן המפתיע, הדי ג'יי דיוויד גואטה ב- 69 מיליון דולר.

וואלה! סלבס ניסתה להביא חיית מחמד לדירה הקטנה שלה אבל אז צער בעלי חיים התקשרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully