וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב לא יכול להתמודד": הסלבס מגיבים לפיגוע ברעננה

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 16:52

הפיגוע המשולב והנורא בעיר רעננה מגיע בתקופה שגם ככה רבים חיים בה בפחד קיומי ויום אחרי ציון 100 ימים למלחמה, כמו רבים גם הסלבס כאבו והגיבו לחדשות הקשות, מי מהם שבכאב גדול ומי מהם שבזעם ענק

אייל גולן מגיב לפיגוע. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן מגיב לפיגוע/צילום מסך, אינסטגרם
נועה קירל מגיבה לפיגוע. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל מגיבה לפיגוע/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שבתוכנו הכל השתנה אחרי השבת השחורה והאבדות הרבות מתחילת המלחמה, מרגיש כאילו כופים עלינו שגרה שכוללת ירי קבוע של טילי נ"ט לעבר בתים בצפון ובנוסף גם ירי מטחי רקטות לדרום. כמו רבים אחרים, גם הסלבס לא יכלו לעבור על הדברים בשתיקה.

"כמה עוד אפשר?!" כתב הזמר אייל גולן בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, "להעיף מכאן את כולם. עכשיו. בלי אישור עבודה לאף אחד, הם לא יכולים להמשיך להסתובב בתוכנו, ליד הילדים שלנו ומתי שבא להם פשוט לדרוס, לדקור ולרצוח, מספיק!", חתם בזעם. מי שחלק תחושות דומות אליו הוא זמר נוסף, עדן חסון: "ועוד רוצים לעשות פיילוט לעובדים פלסטינאים. מדינת חלם. תהיו ערניים. אין אמונה ולצערי- אין בטחון", שיתף.

גולן וחסון ממש לא היו היחידים, גם הזמרת נועה קירל שגדלה ברעננה, הביעה את כאבה בעברית ובאנגלית: "לא מאמינה למילים שאני קוראת. העיר בה גדלתי. הלב לא יכול להתמודד עם יותר אובדן או כאב. מתפללת לסיומו של הסיוט המתמשך הזה ולכל אלו שנפגעו מהפיגוע של היום".

אוראל צברי מגיב לפיגוע. אינסטגרם, צילום מסך
אוראל צברי מגיב לפיגוע/צילום מסך, אינסטגרם

הקומיקאי אוראל צברי ניצל את במת הסטורי ותקף גם הוא את היוזמה של שר הביטחון, יואב גלנט: "גלנט אתמול רצה להכניס פועלים לא? זה חשוב לביטחון, לא? בני הבליעל עבדו באזור התעשייה ומה?" הוסיף אימוג'י מקיא וחתם: "בני עמלק".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully