וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מאפרים לדיווה אחת? צוות הביוטי המוגזם של אריתה פרנקלין

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 13:14

מתברר שכוכבת מוזיקת הסול האייקונית והמנוחה, אריתה פרנקלין, מאז ומעולם עמדה בכל המצופה מדיווה אמיתית ולכבוד הופעה אחת שכרה הזמרת צוות איפור מופרע ונוצץ במיוחד. וואלה! סלבס קונסילר עמיד

אמנם הזמרת האייקונית אריתה פרנקלין הלכה לעולמה בשנת 2018 אך כיאה לזמרת אגדית, סיפורים על אודותיה ממשיכים להגיע עד היום. הפעם מדובר בסיפור על צוות של מומחים ששכרה הכוכבת לכבוד הופעה ב- Radio City Music Hall.

על פי מי שהיה פעם איש יחסי הציבור של פרנקלין, גוונדולין קווין, היא שכרה לא פחות משלושה אמני איפור מוכרים, אחד מהם היה רג'י וולס המנוח, שמשפחתו הודיעה על מותו בשבוע שעבר (ב'): "היא לקחה את רג'י, עוד אמן אחד שעבד על העיניים שלה ועוד אישה שהייתה אחראית על הנראות שלה לכבוד ההופעה", סיפר איש יחסי הציבור לאתר הרכילות Page Six.

"רג'י לא היה מרוצה מהסידור הזה, מבחינתו הוא סיים ואני הייתי בלב המריבה שלהם. בסופו של דבר הוא עשה את הכל... הוא ידע איך להתנהל עם דיוות כאלה. הוא ואני דיברנו וצחקנו על זה כמעט כל יום אחר כך למשך שבוע", סיכם קווין. מה קרה אחרי שבוע? לא ברור.

למי שפחות בברנז'ה של אמני האיפור בהוליווד, אי אפשר להאשים אתכם ובשביל זה וואלה! סלבס פה להסביר, וולס לא היה סתם מאפר, אלא ממש אמן איפור שזכה אפילו בפרס אמי על פועלו ועבד עם אמנים ושמות ענקיים נוספים כמו ביונסה, האלי ברי, מישל אובמה, אופרה ווינפרי ועוד ועוד, איתן עבד במשך עשורים ארוכים.

וואלה! סלבס ניסתה להתאפר והפסיקה אחרי שאישה שאלה אותה אם היא מופיעה במסיבות לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully