וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מעזה: הסיפור מאחורי התמונה של עידן רייכל שנמצאה בחאן יונס

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 13:49

הזמר האהוב סיפר בעמוד האינסטגרם שלו על הודעה מיוחדת שקיבל ממספר לא מזוהה, מחייל מילואים שנמצא כרגע בעזה ומצא תמונה ישנה שלו באחד מהבתים. מה הסיפור מאחוריה? וואלה! סלבס עולם מקביל

עידן רייכל מספר על התמונה שלו שנמצאה בחאן יונס/צילום מסך אינסטגרם
ההודעה שקיבל עידן רייכל עם התמונה מחאן יונס. אינסטגרם, צילום מסך
ההודעה שקיבל עידן רייכל עם התמונה מחאן יונס/צילום מסך, אינסטגרם

במסגרת הכניסה הקרקעית לרצועת עזה ופשיטת הכוחות על המבנים שנמצאים בשטח הרצועה, נדרשים החיילים לבצע חיפושים קדחתניים ומסוכנים אחר פירי מנהרות, אמצעי לחימה וחומרי מודיעין שנתפסים בכמויות גדולות כמעט בכל בית ובית. בין פריטי המלחמה הם מוצאים לא פעם גם חפצים שונים שהיו שייכים בעבר לישראלים ושלעיתים עומד מאחוריהם סיפור מיוחד.

הזמר האהוב עידן רייכל, שמאז שהחלה המלחמה עוסק בדומה לאמנים רבים בהסברה ישראלית, ביקור מפונים ופצועים והעלאת מורל החיילים, קיבל לאחרונה הודעה מיוחדת מאוד ממספר שלא היה שמור לו באנשי הקשר. מי ששלח לו את ההודעה הזדהה כחייל מילואים שנמצא כרגע בחאן יונס ושסיפר לו כי במהלך החיפושים אחר אמל"ח באחד הבתים הוא נתקל בתמונה ישנה של הזמר, כשעל פי מראה הראסטות של הזמר אפשר רק לנחש לפני כמה שנים היא צולמה.

רייכל העלה סטורי נוסף בו סיפר את הסיפור שמאחורי התמונה: "ב-2010 אני הולך לבקר ילדים בוולפסון, בבית חולים. פתאום עוצר אותי מישהו פלסטיני שאומר לי 'תשמע אני מעריץ של המוזיקה שלך, אני מכיר את הפרוייקט ובכלל. 14 שנים אחרי זה מוצאים את התמונה הזו שהוא לקח מישהו מהמשפחה שלו, אצלו בבית בחאן יונס. לך תדע מי האיש הזה ומה הוא עשה. עולם משוגע".

מבית החולים וולפסון נמסר: בתמונה מופיעה היחידה לטיפול נמרץ ילדים בוולפסון. ב2010 ד"ר רחלי שיאון, מנהלת טיפול נמרץ ילדים כיום הייתה בהתמחות בטיפול נמרץ ילדים. מצולם שם ד"ר עותמאן שעשה עם ד"ר שיאון התמחות טיפול נמרץ ילדים משכם. ד"ר שיאון כתבה לנו שעידן רייכל תמך רבות בפרויקט הצל ליבו של ילד ולכן ביקר ביחידה וסביר שהתמונה נמצאה בבית של אחד מהילדים שטופלו אצלנו ביחידה, מעזה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully