וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו מדינה בושה!": הסלבס מגיבים למעצרו של שגיב יחזקאל

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 11:38

הרשת והסלבס סערו אחרי שפורסם ששחקן הכדורגל הישראלי, שגיב יחזקאל, הושעה, הורחק, הובא לחקירה ונעצר בטורקיה אחרי שהביע סולדריות עם החטופים והציג את התאריך של השבת השחורה במהלך משחק. וואלה! סלבס אזהרת מסע

אופירה אסייג על שגיב יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג על שגיב יחזקאל/צילום מסך, אינסטגרם
נטלי דדון על שגיב יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון על שגיב יחזקאל/צילום מסך, אינסטגרם

אם במקרה ביליתם את אתמול בערב תחת אבן וללא קליטה, הכדורגלן הישראלי שגיב יחזקאל שמשחק בקבוצת הכדורגל אנטליה הטורקית, הבקיע אתמול שער במהלך משחק ומיד לאחר מכן הציג את ידו החבושה עליה היה כתוב המספר "100", בציון מאה ימים בהם החטופים נמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס ואת תאריך ה-7 באוקטובר.

כתוצאה מהמחווה המרגשת במדינה שהוכיחה לא פעם כמה היא שונאת את ישראל, יחזקאל הושעה, לאחר מכן הוא גם נעצר ונראה שהסיפור רק ממשיך להסתבך מרגע לרגע. כמובן שהרשתות החברתיות סוערות בעקבות המקרה וגם הסלבס לא עברו על הדבר בשתיקה.

"יו אלוהים, רק שזה לא יסתבך יותר" כתבה מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג שחששה לשלומו של שחקן הכדורגל. בנוסף לדאגה למצבו של יחזקאל, היו גם מי שתקפו את המדינה המוסלמית ואת ההתנהלות בה: "איזו מדינה בושה, אין מה להתקרב לשם", כתב יוצא האח הגדול אורי נגר שלמזלו לא יצטרך בינתיים את הטכנולוגיה שבשבילה מגיעים לשם גברים רבים.

אורי נגר על שגיב יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר על שגיב יחזקאל/צילום מסך, אינסטגרם
עדי לאון על שגיב יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך
עדי לאון על שגיב יחזקאל/צילום מסך, אינסטגרם

גם אושיית הרשת נטלי דדון, שמאז פרוץ המלחמה מעלה תכנים הקשורים רק בנושא העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה: "שחקן הכדורגל נלקח לחקירה בטורקיה לאחר שציין אחר כיבוש השער שלו את 100 ימי השבי של החטופים הישראלים. האישום: "הסתה לשנאה". הזוי!", זעמה הכוכבת. "כל מדינת טרור אמורה לחבק שיחרור חטופים, בלי קשר לשום מלחמה" כתב היוצר עדי לאון והמשיך "אבל לא טורקיה שהיא מדינת טרור בעד חמאס ובעד רצח יהודים".

וואלה! סלבס מעדיפה מדינות שיעזרו לה בהסרת השיער ולא להפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully