וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס או פייק: האם טיילור סוויפט היא סוכנת סודית של הפנטגון?

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 13:02

הזמרת טיילור סוויפט כנראה כבר התרגלה ששמה נקשר בשערוריות כאלה ואחרות, אבל לדבר כזה היא בטח לא הייתה מוכנה, אחרי שהואשמה בכך שהיא סוכנת של הפנטגון על ידי מנחה בפוקס ניוז. מה היה למשרד ההגנה האמריקאי להגיד על כך? וואלה! סלבס השועל המדבר

התקופה ההזוייה בה אנחנו נמצאים מביאה איתה שפע של שלל תאוריות קונספירציה שונות אך בעיקר משונות במיוחד. הפעם היה זה מנחה ברשת החדשות פוקס ניוז, ג'סי ווטרס, שהאשים את הזמרת טיילור סוויפט בעבודה עם משרד ההגנה האמריקאי והעומדים בראשו של הפנטגון בשבוע שעבר (ד').

"זה נכון. הפנטגון מפעילים מרגלים שבתוכנית שהציעו בנאט"ו, להפוך את טיילור סוויפט למסייעת במלחמה בפייק ניוז ברשתות החברתיות", סיפר ווטרס בזמן ששיתף על המסך סרטון מכנס של נאט"ו משנת 2019, בו הם דנו בדרך להיאבק בתופעת הפייק ניוז והשתמשו בשמה של הזמרת בתור דוגמה לאדם עם הרבה השפעה וכוח ברשתות.

בניגוד להרגלם שם במשרד ההגנה האמריקאי, הם הגיבו על הדברים עם שלל רפרנסים שלא משתמעים לשתי פנים דרך הדוברת שלהם, סברינה סינג שגם ניצלה את ההזדמנות לקדם את היוזמה: "בקשר לתאוריית הקונספירציה, אנחנו הולכים לנער את זה. אבל זה כן מדגיש כמה אנחנו עדיין צריכים שהקונגרס יאשר את התקציב המשלים שלנו כדי שנוכל לצאת מיער החששות הכלכליים הפוטנציאליים".

סוויפט עצמה לא נוהגת להתערבב עם הפוליטיקה יותר מידי, בעיקר כי היא כנראה הבינה כמה זה יכול להזיק לה. כזכור, ביום הבחירות הקודם, לפני כמעט ארבע שנים, העלתה הזמרת סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מעודדת אנשים לממש את הזכות והחובה הדמוקרטית שלהם: "מצביעים יצביעו", פתחה ברפרנס לשיר שלה "Shake It Off", והמשיכה: "אם אתם רשומים להצבעה זה הזמן להשתמש בקול שלכם".

בסטורי נוסף שהעלתה הכוכבת, היא שיתפה פעולה עם אתר שהוא ארגון ללא מטרות רווח, שנועד לעזור לבוחרים בגיל המתאים להירשם להצבעה ולספק מידע לבוחרים ברחבי ארצות הברית על הקלפי אליו הם רשומים: "Vote.org". גם הפעם היא השתמשה בבמת הסטורי והעלתה לינק כדי שכל מי שצריך יוכל להיכנס, להירשם ולהעלות את אחוזי ההצבעה.

וואלה! סלבס ניסתה להצביע אבל פסלו את הקול שלה כי הפתק היה מלא בכתמי שמן ובמעטפה היו פירורים של בורקס פיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully