וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות במסר למשפחות החטופים: "יש משמעות אדירה למה שאתם עושים"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 12:02

הכוכבת הישראלית, שעוסקת רבות בחודשים האחרונים בהסברה ישראלית מעבר לים, שלחה מסר מחזק למשפחות החטופים שהוקרן בעצרת לציון מאה ימים מאז החלה המלחמה: "חייבים להמשיך לפעול ולזעוק את הזעקה של כל אלה שעוד בשבי חמאס"

מדינת ישראל מציינת היום (ראשון) 100 ימים מאז החלה המלחמה עם מתקפת הפתע הרצחנית והאכזרית של החמאס ב-7 באוקטובר, 100 ימים בהם עדיין מוחזקים 136 חטופים וטופות בתנאים קשים ונוראיים בשבי החמאס ברצועת עזה.

אמש (שבת) החלה עצרת בכיכר החטופים שתמשך 24 שעות ובמסגרתה יופיעו וינאמו אמנים ואנשי ציבור שונים בקריאה להשיב את החטופים הביתה ועכשיו. כחלק מהעצרת שודר היום מסר ששלחה גל גדות, הכוכבת הישראלית הכי מצליחה שלנו בעולם, שפועלת רבות מאז ה-7 באוקטובר למען ההסברה הישראלית והעלאת המודעות עבור נושא השבויים שנמצאים עדיין בשבי החמאס.

"משפחות יקרות, אני לא יכולה לדמיין מה אתם עוברים. כל רגע שעובר, אין לי ספק שזה גיהנום. מאה ימים בלעדיהם וזה בלתי נתפס ובלתי נסבל. אני רוצה לחזק אתכם. אני איתכם. כולנו איתכם. אתם גיבורים וגיבורות וכולנו נעשה מה שצריך ואפשר כדי להשיב אותם הביתה, אין אפשרות אחרת".

"יש משמעות אדירה לכל מה שאתם עושים בארץ ובעולם. לכל עצרת, לכל משלחת, לכל סרטון ולכל כתבה שמתפרסמת. כל העולם רואה ושומע אתכם. את האהבה, ואת המסירות ואת הקריאה המאוד מאוד ברורה שחייבים להחזיר את כולם הביתה עכשיו".

"נושא החטופים עומד היום בראש סדר העדיפויות בכל בית בישראל וגם בבית שלי. האהובים והאהובות שלכם הם האחריות של כל אחד ואחת מאיתנו, של כולנו. אני רוצה להגיד לכם ולכל מי שצופה בנו שאנחנו חייבים להמשיך לפעול ולהמשיך לזעוק את הזעקה של כל אלה שעוד שם בשבי חמאס.
ושיהיה ברור, אנחנו לא נעצור עד שכולם חוזרים הביתה. אני מחבקת ומחזקת כל אחת ואחד מכם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully