וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה קורע את הנשמה": הסלבס מציינים 100 ימים לשבי החטופים

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 13:14

קשה להאמין אבל הגענו כבר לרגע בו אנחנו מציינים 100 ימי מלחמה שמרגישים כמו יום אחד ארוך וכואב. הסלבס הישראלים בארץ וברחבי העולם לא עברו על המצב בשתיקה למען החטופים שעדיין נמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס. וואלה! סלבס Bring Them Home Now

הסלבס מתגייסים למען החטופים שנמצאים 100 ימים בשבי החמאס/מערכת וואלה!. באדיבות המצולמים
עדן בן זקן מציינת 100 ימים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עדן בן זקן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

קשה למצוא מילים כדי לתאר את התחושות שמביא איתו היום ה- 100 למלחמה, לא משנה כמה פעמים חוזרים על זה לא מדובר בעובדה שאפשר לתפוס, בעיקר כשעדיין יש 136 אנשים, גברים נשים וילדים, אזרחים וחיילים- בני אדם, שנמצאים בשבי של ארגון הטרור הרצחני חמאס.

בעקבות המצב המכעיס, הכואב והבלתי מתקבל על הדעת, שחפים מפשע נמצאים מתחת למנהרות ועוברים דברים שקשה אפילו לחשוב או לדמיין, גם הסלבס הישראלים בארץ וגם מי שעושה לנו כבוד בחו"ל, סירבו לעבור את היום הקשה הזה מבלי לנצל את הבמה שיש להם כדי לזעוק את זעקתם של רבים.

"100 ימים שהחיים שלנו הם כבר לא אותם חיים. אתם איתנו בכל יום, בכל דקה ואנחנו מחכים לכם. עוד קצת ואתם איתנו, אין אופציה אחרת!" כתבה הזמרת עדן בן זקן וצירפה את שמות כל החטופים. בן זקן ממש לא הייתה היחידה: "יש כאלה שלא מצליחים להמשיך, יש כאלה שמנסים בכוח. יש כאלה שעושים את זה בשבילם. 100 יום, זה מטורף. בעזרת השם שתחזרו כמה שיותר מהר. מחכים לכם", העלה גם יוצא האח הגדול, אורי נגר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הסטורי של רוני דלומי 1. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רוני דלומי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של רוני דלומי 3. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רוני דלומי/צילום מסך, אינסטגרם

גם הזמרת רוני דלומי העלתה רצף סטוריז חשובים: "ממחשבות של הנקת לילה", פתחה את הדברים והמשיכה: "איכשהו התוך התקופה הקשוחה הזאת נוצר לי פלא והדיסוננס הופך להיות רועם. מה שאנשים עברו ב- 7.10 ומאז, בלתי נתפס וקורע את הנשמה. ההקרבה של החיילים שלנו שוברת לי את הלב, הכאוס מטריף את הדעת עם מאות אלפי מפונים שחודשים מחוץ לבית והחטופים שעוד לא שבו הביתה.. אין מילים פשוט".

"אז הצער קיים כל הזמן והפחד והאימה מרחפים, אבל אז... בשעות הקטנות של הלילה, בכל הכוח- אני מחזיקה, תופסת רגעים קטנים ומחבקת. נאחזת ברגליים הקטנטנות, בהבל פה המתוק, לפעמים גם מחזיקה חזק בשיר או פרח, במילה טובה ומחבקת, לפעמים גם בגלידה", הודתה הזמרת.

"אז אמנם אני לא מאמינה שכל דבר קורה לטובה... אבל אני מאמינה בלעשות הכי טוב עם מה שיש. מאז ה- 7.10 אנחנו מקיימים חוזה חדש בינינו לבין עצמנו. שזה לא יהיה לשווא, שנצמח ונפריח ונחזיר ונחיה את החיים במלואם, זה הניצחון", סיכמה דלומי בנימה מעודדת כמה שאפשר.

דני לוי משתפת בסטורי לציון 100 ימים בהם החטופים נמצאים בשבי החמאס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דני לוי/צילום מסך, אינסטגרם
דני לוי משתפת בסטורי לציון 100 ימים בהם החטופים נמצאים בשבי החמאס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהמשיכה לשתף תכנים של הסברה גם עכשיו היא הסטייליסטית של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, דני לוי, שהיא גם בת זוגו של הזמר בן אל תבורי. ברצף הסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה סרטוני הסברה וכתבה: "אלה בנות ישראליות בנות 18-19 שנלקחו על ידי חמאס לעזה".

"לעקוב אחרי הפרופגנדה העולמית ולהרגיש סימפתיה לאותם טרוריסטים שחטפו יותר מ-132 אזרחים שמציינים את היום ה- 100 שלהם בשבי. אלוהים יברך את ישראל". "משפחות החטופים זועקות לאהובים שלהם על גבול ישראל/ עזה בעזרת רמקולים ענקיים כדי שלא יאבדו תקווה", הוסיפה בסטורי נוסף ושיתפה את סיפורה של החטופה רומי גונן בת ה- 23 שנחטפה ממסיבת הנובה: "תחזירו אותם הביתה", חתמה עם אימוג'י של יונת שלום.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully