וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: השחקן אוהד קנולר אבא לשניים!

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 12:22

השחקן אוהד קנולר ואשתו אריאלה גנין הביאו לעולם את בתם הראשונה המשותפת, ובחרו לתינוקת המתוקה שם עם משמעות מיוחדת עבורם: "הניצחון הקטן שלנו על כל הרע בחוץ". וואלה! סלבס בייבי בום

אוהד קנולר ובתו ניקי. אינסטגרם, צילום מסך
אוהד קנולר ובתו ניקי/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן אוהד קנולר בן ה-47 הפך אתמול (רביעי) לאבא בפעם השנייה, אחרי שהוא ואשתו אריאלה גנין הביאו לעולם את בתם המשותפת הראשונה. לשחקן יש ילד נוסף, פטר בן ה-15 אותו הוא חולק עם אשתו לשעבר השחקנית נועה רבן.

את ההריון המרגש הם שמרו הרחק מאור הזרקורים, ולמעשה חשפו אותו לראשונה היום (חמישי) לאחר שהשחקן הודיע על הלידה של הבת המתוקה בעמוד האינסטגרם שלו. בפוסט שהעלה הוא סיפר כי הלידה המרגשת תפסה אותו בזמן שהיה בשדה התעופה, אחרי שהתינוקת הקדימה בשבועיים את התאריך המשוער: "אתמול בבוקר עוד הייתי באתונה, נסעתי לשם לפני שבוע, להצטלם לסדרה צרפתית, שתצא בשנה הקרובה. 10:11- מקבל וואטסאפ מרונן "אתה בחדר לידה במקרה? חלמתי עליך כל הלילה", אני עונה שבעיקרון יש לנו בכלל עוד שבועיים. 11:39- בשדה התעופה, מחכה לטיסה חזרה לארץ, אריאלה מתקשרת להודיע שהצירים התחילו".

למרבה המזל, השחקן הספיק להגיע בזמן והיה נוכח בלידה: "16:58- בבית, מארגן מהר את כל מה שצריך לקחת איתנו לבית החולים, הרוב היה מוכן מראש, אבל כאמור חשבנו שיש לנו עוד שבועיים.
19:25- מגיעים למיון יולדות. 22:36- בעזרת צוות המיילדות המסור של ליס, הדולה המופלאה אביגיל ובעיקר בזכות אריאלה הגיבורה, נולדת בלידה טבעית, במשקל 2.710 יפה וקטנה, ניקי קנולר, אפרוחית זהובת שיער, אחות לפטר".

קנולר סיפר גם על משמעות השם שבחרו לתת לבתם: "ניקי קנולר, זה השם שאבא שלי נולד איתו, במרץ 1942, בגיהינום עלי אדמות, ממנו מעטים חזרו בחיים, וביניהם אבי ואמו פרידה, סבתא שלי. אבא עוד בחיים, ומאחל לו עוד שנים רבות, והוא הראשון לו סיפרנו, כבר לפני כמה שבועות, שלבתנו אנחנו רוצים לקרוא על שמו. ניקי היא גם ניקה (NIKE) אלת הניצחון היוונית, והיא באמת הניצחון הקטן שלנו, על כל הרע בחוץ, הדהוד איום של הרוע שעטף את לידת אבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully